خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۳:۱۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۴
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور؛

سردار "احمدعلی گودرزی" در نشست با رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح گفت: مرزبانان چشمان بیدار و سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با نظارت عالیه مرز‌ها را کنترل و مدیریت می‌کنند.

نظارت عالیه مرزبانان بر کنترل و مدیریت مرز‌هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی مرز‌ها و تلاش مرزبانان در امر مقابله با قاچاق کالا، موادمخدر، گروهک تروریستی، اشرار مسلح و ... افزود: مرزبانان در سرما و گرما و در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی مرز‌ها تا پای جان در دفاع از حدود و ثغور کشور ایستاده اند و مدافع حریم ایران اسلامی هستند.
وی با تأکید بر اینکه مرزبانان مسئول استیفای حقوق مرزنشینان در مرز‌ها هستند، اظهار داشت: مرزبان جایگاه حقوقی دارد و یکی از وظایف اصلی مرزبانان، گرفتن و رعایت حقوق مرزنشینان است، مرزبانی انتظامی حامی مرزنشینان و جوانانی است که برای کسب رزق و روزی حلال تلاش می‌کنند.
سردار گودرزی با تبیین مأموریت‌های مرزبانی در حریم امنیتی مرز‌ها گفت: مرزبانان در قانون به کارگیری سلاح نیاز به همراهی دارند و نیاز است وحدت رویه در ماده ۵ آیین نامه اجرایی این قانون ایجاد شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: