خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۳:۱۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۲۷
رئیس شورای شهر تهران؛

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری کار خود را از زیر صفر آغاز کرد و بدهی‌ها هنوز هم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران، در یکصد و سیزدهمین مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ضمن عرض تبریک سالروز بازگشت آزادگان، افزود: اگر با روحیه ایثارگران پیش برویم قطعاً موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: هرگاه به برنامه‌ریزی صحیح پیش رفتیم موفق شدیم و امیدواریم تمامی شهرها با این روحیه پیش بروند.

چمران با بیان اینکه شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری کار خود را از زیر صفر آغاز کرد گفت: شرایط بدهی‌ها هنوز هم وجود دارد و شهرداران خود باید تلاش کنند تا هم اندیشی داشته باشند و نشست‌های مشترکی را با یکدیگر برگزار کنند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدوارم حل شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اربعین گفت: مراسم اربعین دستاورد بزرگی است و شهرداری تهران اقدامات خوبی را انجام داده و شهرداری‌های دیگر به مدد تهران آمدند تا امت میان دو کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و شهید ابو مهندس دو ملت را در هم آمیخت و مراسم اربعین نیز خون ایران و عراق را به یکدیگر آمیخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: