خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۲۳:۲۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۳

مدیر عامل بحران استان هرمزگان گفت: ۶ تیم ارزیاب در مناطق زلزله زده در حال ارزیابی خسارت‌های جانی و مالی این حادثه هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سلحشور در ارتباط زنده خبر ۲۱ شبکه اول سیما گفت: دقایقی قبل دو زمین لرزه پیاپی مناطق وسیعی از هرمزگان را لرزاند، کانون زمین لرزه بر اساس وب سایت لرزه نگاری موسسه ژئو فیزیک در حوالی شهرستان‌های بندر خمیر و بندر لنگه اتفاق افتاده است.

وی افزود: ارزیابی‌ها بلافاصله بعد از وقوع این زمین لرزه آغاز شد و مجموعاً ۶ تیم ارزیاب ما در مناطق تحت تاثیر شهرستان‌های بندر خمیر، لنگه، جزیره قشم و بندر عباس در مناطقی که زلزله بیشتر احساس شده بود اعزام شدند و در حال ارزیابی هستند.

سلحشور ادامه داد: با تماس‌هایی که تا الان با افراد ساکن مناطق تحت تاثیر برگزار کردیم تاکنون گزارشی از خسارت جدی به ما واصل نشده است.

مدیر عامل بحران استان هرمزگان افزود: به دلیل وسعت مناطق تحت تاثیر این زلزله‌ها ارزیابی‌ها همچنان ادامه دارد و بررسی‌ها را تکمیل می‌کنیم تا دقایق آینده بتوانیم گزارش تکمیلی را تقدیم کنیم.

سلحشور درباره روستا‌ها این استان گفت: در جزیره لافت و در روستا‌هایی در بندر خمیر و روستا‌های دیگر هم اطلاعاتی را جمع آوری کردیم که تا به این لحظه گزارشی از خسارات جدی نشده است.

وی گفت: این زمین لرزه در بندر عباس و جزیره قشم هم به شدت احساس شد و کار ارزیابی را تکمیل خواهیم کرد و در آماده باش کامل هستیم و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مدیر عامل بحران استان هرمزگان درباره تلفات احتمالی این زمین لرزه گفت: تا این لحظه هنوز گزارشی از خسارت‌های جانی و مالی گارش نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: