خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۴:۳۳ - ۲۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۲
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مطرح کرد؛

حسینی‌نیا گفت: از میان ۱۹ گروه مخاطب مهارت‌آموزی، یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیرو‌های مسلح و به‌ویژه سربازان هستند.

مهارت آموزی سربازان مهم‌ترین اولویت سازمان فنی و حرفه‌ایی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامحسین حسینی‌نیا» رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اولین جشنواره سرباز ماهر، کارآمدی و اشتغال اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین این گروه‌ها نیرو‌های مسلح و به‌ویژه «سربازان» هستند که دوره‌های مختلف مهارت‌آموزی برای آن‌ها برگزار می‌شود.  

حسینی‌نیا ارائه آموزش‌های مهارتی را وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مهارت‌آموزی برشمرد و گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به‌خصوص به جوانان یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مهارت‌آموزی و توانمندی نسل جوان و به‌ویژه سرباران تأکید دارند، ما نیز همه توان خود را برای تحقق این امر مهم به کار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه کشوری و لشکری برای مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح و سربازان بسیج شده‌اند، یادآور شد: ۱۲۰ هزار نفر در سال گذشته تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند و در سه‌ماهه نخست سال جاری نیز ۳۷ هزار نفر از افراد زیرمجموعه نیرو‌های مسلح در هفت هزار و ۳۰۰ کارگاه مهارت‌آموزی و با وجود تفاهم‌نامه‌ای که از قبل بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دستگاه‌های اجرایی به امضا رسیده است، آموزش‌های مهارتی مختلف را فراگرفته‌اند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: