خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۲۲:۲۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۵

ایسنا نوشت: مقامات ارشد رژیم صهیونیستی که در مراسم استقبال از بایدن در فرودگاه بن‌گوریون حضور یافته بودند، موضع‌گیری علیه ایران را محور صحبت‌های‌شان قرار دادند.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در مراسم استقبال از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد شد: سفر بایدن سفر صلح از اسرائیل تا عربستان است. این سفر عمق روابط ما را نشان می‌دهد. ما چالش‌های امنیتی ایجادشده از سوی ایران که اسرائیل و همسایگانش را تهدید می‌کند، بررسی می‌کنیم.

همچنین یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی گفت:‌ ما با رئیس جمهور آمریکا در مورد مسائل امنیتی گفت‌وگو خواهیم کرد. ما همچنین به گفت‌وگو درخصوص تشکیل ائتلافی جدید به منظور توقف حرکت ایران به سمت دست‌یابی به سلاح اتمی خواهیم پرداخت.

جو بایدن،‌ رئیس‌جمهور آمریکا در بدو ورود به اراضی اشغالی گفت: مایه افتخار است که اینجا بین دوستانم در اسرائیل حاضر شده‌ام. روابط ما با اسرائیل بسیار قوی‌تر و عمیق‌تر از قبل است و ما در تلاش برای تقویت سامانه‌های دفاعی از جمله سامانه گنبد آهنین خواهیم بود.

311311

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: