خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۱:۴۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۷۲
سردار رحیمی در گفت‌وگو با مهر:

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام اینکه افراد به جای انتشار فیلم سارقان در فضای مجازی، این فیلم ها را به پلیس تحویل دهند، گفت: جرایم خشن در پایتخت آمار کاهشی دارد.

سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جرایم خشن (جرایم مربوط به قتل و سرقت مسلحانه) افزایشی است، گفت: باید عرض کنم که جرایم خشن، جرایم مسلحانه و جرایم مهم در پایتخت نه تنها آمار افزایشی ندارد بلکه آمارش رو به کاهش هم است.

وی با اشاره به فیلم‌های لحظه درگیری و یا فیلم سارقانی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: از مردم خواهش می‌کنم این فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر نکنند چراکه انتشار این فیلم‌ها مصداق تشویش اذهان عمومی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اینکه افراد از یک درگیری فیلم تهیه کنند ایرادی ندارد اما انتشارش در فضای مجازی کار اشتباهی است و بهتر است که این فیلم‌ها را به پلیس تخصصی مرتبط با آن جرم تحویل بدهند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افراد این فیلم‌ها را با هدف شناسایی سارق در فضای مجازی منتشر می‌کنند، گفت: مردم که نمی‌توانند سارق را پیدا و دستگیر کنند، بهتر است قبل از اینکه فیلم‌ها پخش شود به پلیس داده شود تا حتی دستگیری آن سارق با سرعت بیشتری انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: