خبر فوری
۰۸:۴۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۸۸
مدیر آموزش نظام پزشکی تهران خبر داد؛

مدیر آموزش نظام پزشکی تهران، از برگزاری کارگاه آموزشی آندوسکوپی گوارشی برای پرستاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین کنگره هپاتیت ایران همراه با همایش‌های جامع گوارش و کبد و همایش آندوسکوپی‌های گوارشی در سالن همایش‌های رازی دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار شد.

میثم فتحی مدیر اجرایی سه کنگره و همایش همزمان، گفت: امسال ۱۲۰۰ شرکت کننده در بخش هپاتیت و ۳۶۰ نفر در بخش گوارش داشتیم. همچنین ۱۲۶ نفر فوق تخصص گوارش هم در همایش آندوسکوپی حضور پیدا کردند.

وی افزود: همایش‌ها در سه سالن مجزا برگزار و برنامه‌ها و کارهای متفاوتی در آنها انجام گرفته و می‌گیرد. اولین نقطه تمایز این بود که انجمن آندوسکوپی گوارشی ایران با همکاری سازمان نظام پرستاری؛ کارگاهی را برای پرستارانی که در بخش‌های آندوسکوپی گوارشی فعالیت داشتند، برگزار کرد. در پایان همایش نیز گواهی‌های معتبری به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

فتحی ادامه داد: از جمله برنامه‌های جالب توجه این دوره می‌توان به کارگاه‌هایی که مربوط به تازه‌های الاستوگرافی بود اشاره کرد. از طرفی در هر چهار روز کارگاه‌هایی برای دانشجویان و دستیاران دوره‌های فوق تخصصی داشتیم.

فتحی با اشاره به برنامه‌های جنبی در این همایش اضافه کرد: در بخش‌های جانبی مسابقات فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی برگزار شد. امسال نیز طبق روال هر ساله جایزه کوثر را در بخش هپاتیت داریم که به برترین پزشکان و دستاوردها در این زمینه اهدا می‌شود و در این دوره پروفسور رابرت گیش از آمریکا، این جایزه را دریافت می‌کند.

مدیر آموزش نظام پزشکی تهران بزرگ، با اشاره به حضور پررنگ رسانه‌ها در سه کنگره و همایش همزمان، گفت: حضور رسانه‌ها و پوشش خبری در این دوره بسیار خوب بود. ضمن اینکه با اداره سلامت شهرداری تهران در ستاد خبری همکاری داشتیم و به نظر می‌رسد این دوره از این منظر دستاورهای قابل قبولی داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: