خبر فوری
۱۲:۱۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۱۹۵
معاون سازمان بیمه سلامت مدعی شد؛

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، مدعی شد که پرداختی های بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد، تقریبا به روز است‌.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رنجبران گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان چابک در حال فعالیت است و مأموریت‌ها را با جدیدت پیگیری می‌کند.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی در نظام سلامت و سازمان‌های تابع وزارت بهداشت، سازمان بیمه سلامت با فاصله رتبه اول رو اخذ کرد و در زمینه پرداختی‌ها هم سازمان بیمه سلامت بر خلاف سنوات گذشته ظرف این دو سال با عنایت دولت و مجلس شورای اسلامی توانست پرداخت‌ها را به موسساتی که طرف قرارداد هستند، منظم و مرتب انجام می‌دهد.

رنجبران گفت: ما در بحث نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری و روستایی به ماه داریم پرداخت می‌کنیم در بحث طرح دارویاری که ۱۳۵۰۰ داروخانه طرف قرارداد داریم پرداخت‌ها منظم است، لذا سازمان بیمه سلامت از این منظر تأخیری ندارد و در بحث نسخه الکترونیک که رقم ریالی آن رقم درشتی است نیز پرداخت‌ها به درستی انجام می‌شود؛ ما هر ماه ۱,۶۵۰ میلیارد تومان در حال پرداخت هستیم و این را هم به وقت انجام می‌دهیم.

وی از عدم بدهی به بیمارستان‌ها گفت: در بحث بیمارستانی، چون پذیرش و رسیدگی حدود سه ماه زمان می‌برد، پرداختی علی الحساب خرداد سال ۱۴۰۲ هم انجام شده و از سنوات گذشته هم به هیچ وجه بدهی نداریم و یک نظم و انضباط اداری و مالی را در سازمان بیمه سلامت شاهد و ناظر هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: