خبر فوری
۱۲:۰۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۲۱۹
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی تشریح کرد؛

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت، از تدوین دستورالعمل راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن واعظی ضمن اعلام آمادگی مراکز درمانی در خصوص ارائه خدمات جهادی در ایام برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین، گفت: دستورالعمل جامع عملیاتی در این خصوص در حال تدوین است و به زودی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در تمام مراکز درمانی دانشگاه‌های مناطق مرزی اربعین از جمله ایلام، کرمانشاه، ارومیه، کردستان، اهواز، آبادان و دانشگاه‌های شهرهای مرزی در شرق کشور از جمله ایرانشهر، زاهدان، مشهد برای تردد زوار کشورهای همسایه آمادگی زیرساختی و عملیاتی جهت ارائه خدمات درمانی بهینه و به هنگام به زائرین و عشاق اباعبدالله وجود دارد.

واعظی گفت: تجهیز، آماده سازی و ارتقای ظرفیت خدمات بیمارستان‌ها، برنامه ریزی منسجم جهادی، ملی و اعزام نیروهای پرتلاش و همیشه در صحنه پزشک و پرستار و کادر داوطلب با مشخص شدن دانشگاه‌های معین، جهت همکاری و ارائه خدمات برای برگزاری باشکوه این مراسم در دست اقدام است.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ادامه داد: دارو و تجهیزات ضروری در مراکز درمانی جهت ارائه خدمات به هنگام پزشکی در حوادث پرتلفات احتمالی، برنامه ریزی شده و همانند سنوات گذشته تأمین خواهد شد.

وی افزود: تیم واکنش سریع جهت هماهنگی اعزام نیرو به صورت شبانه روزی در آن ایام فعال و آماده ارائه خدمات در ستاد معاونت درمان وزارت بهداشت و حضور در مراکز مرزی و مبادی تردد زائران هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: