خبر فوری
۱۴:۵۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۷۸
در بیستمین کنگره بین‌المللی؛

دبیر اجرایی بیستمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران، از انجام ۲۵ جراحی زنده فک و صورت با متدهای نوین در طول برگزاری کنگره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی آسایش، در حاشیه برگزاری بیستمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت در هتل المپیک تهران، افزود: پس از شیوع کرونا و محدود شدن بسیاری از همایش‌ها و کنگره‌های تخصصی و علمی در دنیا، این کنگره نتایج بسیار ارزشمندی را در اختیار متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان قرار خواهد داد؛ زیرا چکیده پیشرفت‌هایی که در حوزه جراحی فک و صورت، ایمپلنت، پروتز در سراسر دنیا صورت گرفته است، در این کنگره ارائه خواهد شد.

وی به موضوعات مورد بحث و گفتگو در این کنگره اشاره کرد و گفت: تمرکز اصلی ما و محور گفتگوها در حوزه نواقص علمی روز در حوزه جراحی فک و صورت و ایمپلنت‌های دندانی و پیشرفت در این حوزه‌هاست. قرار است برترین مقالات روز کشور ارائه و داوری شوند و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

آسایش ادامه داد: برای نخستین بار ۲۵ جراحی زنده اجرا می‌شود و حاضران قادر به تماشای آخرین متدهای جراحی فک و صورت در کشور خواهند بود. همچنین ۲۹ کارگاه تئوری و علمی برای دانشجویان، رزیدنت‌ها و محققان نیز در سالن‌ها جانبی سالن اصلی کنگره طی این ۴ روز برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی بیستمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران درباره حضور علاقه مندان داخلی و خارجی در این کنگره گفت: در این کنگره وبینار علمی و برخط با متخصصان این حوزه در کشورهای آلمان و آمریکا خواهیم داشت.

آسایش افزود: امسال بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار متخصص، دانشجو، محقق در حوزه‌های دندانپزشکی عمومی، جراحی فک و صورت، متخصصان پروتز، متخصصان لثه، ارتودنسی، دندانپزشکی اطفال، پاتالوژی، متخصصان و جراحان گوش و حلق و بینی شرکت کرده‌اند.

بیستمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران همزمان با سیزدهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج فارس و دهمین سمپوزیوم پژوهشی محققان جوان در روزهای ۵ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: