خبر فوری
۱۵:۱۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۲۸
در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام حدود۱۶۳ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۲ خبر داد.

علیرضا کریمیان گفت: متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در زمان مقرر در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۳ تا  ۱۴ آذر  با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

او افزود: تا ظهر امروز بیش از ۵۷۰۰ نفر در مرحله ثبت نام با تاخیر آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی نام نویسی کرده اند. در مجموع تا کنون حدود ۱۶۳ هزار نفر ثبت نام کرده اند و امروز آخرین مهلت است.

کریمیان با تأکید بر اینکه این زمان آخرین فرصت ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه به تاریخ  ۱۴۰۱/۸/۲۹ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، در این آزمون ثبت‌نام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

او گفت: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده‌اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نیست. آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ در  پنجشنبه  (۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: