خبر فوری
۶۹ همت بودجه دارو حداکثر تا آبان جوابگو خواهد بود آقای بانک مرکزی! ماهانه 127 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق می کنید، انتظار دارید دلار گران نشود؟ /بلدید چه کنید یا اینجا هم فشل هستید؟ «چک امن دیجیتال» خدمتی نوین از بانک صادرات ایران جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان | حقوق یک خانوار ۴ نفره چقدر اضافه شد؟ با ریسک خرید انواع سکه آشنا شوید | سکه تمام بخریم یا ربع سکه؟ بازار سودآور آفریقا به روی شرکت‌های دانش‌بنیان گشوده می‌شود بسته حمایتی جدید دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت ارز کنترل می‌شود تأکید سرپرست حجاج ایرانی به جلوگیری از افزایش هزینه حج تمتع میانگین افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ۲ میلیون تومان است رشد بی‌رمق بورس در چهارمین روز هفته ورود املاک به بورس توسط صندوق بازنشستگی کشوری جلوگیری از ۱۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی میزان حقوق سربازان وظیفه اعلام شد بیت‌کوین به استقلال رسیده است؟ | جدیدترین قیمت رمزارزها
۱۶:۴۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۳۹۷
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا:

سردار مهری کف و سقف حقوق سربازان وظیفه در سال ۴۰۱ را اعلام کرد.

میزان حقوق سربازان وظیفه اعلام شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا درباره میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: حقوق سربازان سال‌های گذشته و به عنوان مثال سال‌های ۹۷ و ۹۸، حدود ۲۵۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بود که البته به درجه و مدرک تحصیلی فرد بستگی داشت، اما خوشبختانه کف حقوق سربازی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف آن نیز تا ۸ میلیون تومان است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: طی صحبتی که با سربازان استان‌های مختلف داشتم از میان سربازانی که در مناطق مرزی خدمت می‌کنند مجرد‌ها تقریباً بالای ۴ میلیون و متاهل‌ها نیز حدود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی دارند.

سردار مهری تصریح کرد: حقوق سربازان رشد خوبی داشته است و در روز‌های گذشته نیز موضوع حقوق‌ها در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود، تقاضا می‌کنم به استناد ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی حق و حقوق سرباز به صورت کامل دیده شود. امیدوارم اعضای مجلس شورای اسلامی و به خصوص ریاست مجلس به این موضوع توجه داشته باشند و دولت و مجلس شورای اسلامی بتوانند بر اساس همین ماده قانونی که مصوب مجلس است اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس این قانون، حداقل حقوق یک پایور یا کادر در نیرو‌های مسلح مبنای پرداخت حقوق سربازان است که از ۶۰ درصد حقوق آن پایور برنامه چیده می‌شود و حداکثر نیز ۹۰ درصد است که این اتفاق بسیار بهتر از سال‌های گذشته انجام شده است و تقاضا داریم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ 241

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: