خبر فوری
۶۹ همت بودجه دارو حداکثر تا آبان جوابگو خواهد بود آقای بانک مرکزی! ماهانه 127 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق می کنید، انتظار دارید دلار گران نشود؟ /بلدید چه کنید یا اینجا هم فشل هستید؟ «چک امن دیجیتال» خدمتی نوین از بانک صادرات ایران جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان | حقوق یک خانوار ۴ نفره چقدر اضافه شد؟ با ریسک خرید انواع سکه آشنا شوید | سکه تمام بخریم یا ربع سکه؟ بازار سودآور آفریقا به روی شرکت‌های دانش‌بنیان گشوده می‌شود بسته حمایتی جدید دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت ارز کنترل می‌شود تأکید سرپرست حجاج ایرانی به جلوگیری از افزایش هزینه حج تمتع میانگین افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ۲ میلیون تومان است رشد بی‌رمق بورس در چهارمین روز هفته ورود املاک به بورس توسط صندوق بازنشستگی کشوری جلوگیری از ۱۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی میزان حقوق سربازان وظیفه اعلام شد بیت‌کوین به استقلال رسیده است؟ | جدیدترین قیمت رمزارزها
۱۸:۲۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۵۳

بهرام عین‌اللهی، گفت: یک خبر خوش برای مردم مناطق محروم داریم و آن اینکه ما سقف درآمد کارانه را برای پزشکان شاغل در مناطق محروم برداشتیم.

وزیر بهداشت از برداشته شدن سقف کارانه پزشکان شاغل در مناطق محروم خبر داد و گفت: بر این اساس پزشکان و کادر سلامت اگر به مناطق محروم روند، می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند و مردم این مناطق هم می‌توانند انواع و اقسام متخصصان را در دسترس داشته باشند.
 
به گزارش ایسنا، بهرام عین‌اللهی، گفت: یک خبر خوش برای مردم مناطق محروم داریم و آن اینکه ما سقف درآمد کارانه را برای پزشکان شاغل در مناطق محروم برداشتیم.
 
وی افزود: در زمینه پزشک خانواده کاملا آمادگی داریم. مانع اصلی که در این زمینه داریم، بحث بودجه است و اگر بودجه مورد نظر آن تامین شود می‌توانیم آن را پیش بریم. مانند آنچه که در دارویار اتفاق افتاد.
 
وی گفت: البته پزشک خانواده در دو استان مازندران و فارس اجرا می‌شود. برای اجرای کشوری آن بسته‌های ما کاملا آماده است و با تامین منابع مالی آغاز به اجرای این طرح می‌کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: