خبر فوری
۱۵:۳۵ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۹۸
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

ساوه- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت به حوزه درمان گفت: این کمک ها صرف تأمین تجهیزات و ساخت مراکز درمانی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: مجمع خیرین سلامت از زمان شروع فعالیت خود بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات و ساخت مراکز درمانی به حوزه درمانی کشور کمک کرده است.

وی افزود: سال گذاشته نیز مبلغ دو هزار میلیارد تومان از سوی این مجمع صرف پروژه‌های درمانی شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تسهیل کننده فعالیت مجمع خیرین سلامت بوده و حضور امروز ما در این آئین به منظور قدردانی از خدمات خیرین حوزه سلامت است.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان ساوه در مشارکت خیرین گفت: شهرستان ساوه در مشارکت خیرین در حوزه سلامت جز شهرهای برتر کشوراست.

شهریاری افزود: سرانه شهرستان ساوه و زرندیه از لحاظ تخت‌های بیمارستانی نسبت به سرانه کشور پایین‌تر است بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی ساوه ظرفیت لازم برای ارتقا به دانشگاه علوم پزشکی را دارد و در این میان شورای انقلاب فرهنگی می‌تواند تسهیل کننده این مسیر باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: