خبر فوری
۱۵:۲۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۹۹
پرپنچی اعلام کرد؛

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی در تشریح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت، گفت: امروز پنجشنبه دوم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دولت با همکاری درمانگاه تخصصی مرحومه دانش ۶۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات پزشکی و دندانپزشکی این مجموعه بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: ویزیت رایگان، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، عینک رایگان، زنان و مامایی از دیگر خدمات این مرکز تخصصی به کودکان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت است.

وی عنوان کرد: از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه نیز با همکاری پزشکان و دندانپزشکان جهادی بالغ بر ۱۲۰۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات دندانپزشکی، طب سنتی، مامایی، روان شناسی و … در مصلی شهر پرند برخوردار شدند.

پرپنچی با بیان اینکه همه مددجویان کمیته امداد از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۰۰۰ مدرک درمانی مددجویان تحت حمایت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سامانه امداد هوشمند و کارآمد ثبت شده که پس از کارشناسی به حساب مددجویان تحت حمایت واریز شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: