خبر فوری
۱۷:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۷۵
فرماندار میامی:

میامی- فرماندار میامی گفت: طی یک سال گذشته، خیران مجموعاً دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه مجمع خیران سلامت شهرستان میامی در حوزه بهداشت و درمان به میزبانی فرمانداری، کمک خیران را همواره یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه بهداشت و درمان در میامی دانست و تاکید کرد: بسیاری از زیرساخت‌ها به کمک خیران توسعه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون خیران مجموعاً دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در بزنگاه‌ها به کمک مجموعه بهداشت و درمان میامی آمده که جای تقدیر دارد.

فرماندار میامی با بیان اینکه کمک خیران به مردم و همچنین ارتقای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان باید برای مردم بیان شود، ابراز کرد: بیان این موفقیت‌ها در امید افزایی مردم، بسیار مؤثر است.

آشوری با بیان اینکه در سه ماه گذشته ۹ بیمار با مشکل گرفتگی عروق قلبی در میامی بستری شدند که همگی با موفقیت درمان شدند، گفت: این گشایش بزرگی است چرا که سابقاً بیماران با کوچک‌ترین مشکلاتی باید به شاهرود مراجعه می‌کردند.

وی با بیان اینکه سطح رضایتمندی مردم میامی به وضوح از بهداشت و درمان بالا رفته است، تاکید داشت: مسئولان بهداشت و درمان باید بیشتر از ظرفیت‌های مردمی به خصوص خیران بهره بگیرند.

به گزارش مهر، در این مراسم از جمعی از خیران بهداشت و درمان میامی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: