خبر فوری
۱۷:۳۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۱۰۲
دبیرکل انجمن چشم پزشکی ایران عنوان کرد؛

سی و دومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران، از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ با حضور چشم پزشکان سراسر کشور در مرکز همایش‌های رازی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود جباروند دبیرکل انجمن چشم پزشکی ایران، در افتتاحیه کنگره، با عنوان این مطلب که کنگره در سه سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در کنگره‌های مجازی تلاش کردیم مباحث علمی به بهترین شکل برای همکاران ارائه شود و خوشبختانه موفق هم بودیم.

وی با اشاره به دعوت از اساتید بین المللی برای سخنرانی در کنگره‌های مجازی انجمن چشم پزشکی ایران، افزود: با دعوت از این سخنرانان، چشم پزشکی ایران را به دنیا معرفی کرده ایم تا یا توانایی‌های علمی همکاران چشم پزشک در کشور آشنا شوند.

جباروند همچنین از ارائه مقالات همکاران چشم پزشکی در سطح بین المللی خبر داد و گفت: خوشبختانه با مقالات علمی همکاران، جایگاه مجله انجمن چشم پزشکی ایران در بین ۱۵۰ مجله چشم پزشکی دنیا نزدیک به رتبه ۵۰ است.

وی با اشاره به هزینه‌های تهیه مجله چشم پزشکی ایران برای ارائه در سطح بین المللی، افزود: هزینه تهیه مجله در سال، ۳۲ هزار دلار است که در سه سال گذشته و به رغم اینکه نتوانستیم کنگره را حضوری برگزار کنیم، اما هزینه‌های تهیه مجله را تقبل کردیم.

جباروند با اشاره به سختی‌های برگزاری کنگره‌های علمی و تقدیر و تشکر از زحمات هیأت مدیره انجمن و دبیران علمی و اجرایی سی و دومین کنگره چشم پزشکی، گفت: شرکت‌های چشم پزشکی در این سه سال که کنگره به صورت مجازی برگزار شد، با انجمن همراه بودند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: