خبر فوری
۰۹:۴۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۸۱

پانزدهمین کنگره بین المللی آنستزیولوژی، مراقبت های ویژه و درد ایران، از صبح چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سلیمی رئیس انجمن بیهوشی ایران، با اشاره به آغاز به کار پانزدهمین کنگره بین المللی آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و درد ایران، گفت: افزایش کیفیت کار و بالا بردن امنیت از جمله اهداف مهم برگزاری این رویداد به شمار می‌آید.

رئیس پانزدهمین کنگره بین المللی آنستزیولوژی، مراقبت‌های ویژه و درد ایران، افزود: چند سالی بود که به دلیل پاندمی کرونا این کنگره برگزار نمی‌شد که اکنون با برگزاری آن با استقبال بسیاری روبه رو شده ایم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ سخنران در کنگره امسال شرکت می‌کنند همچنین کارگاه‌های متنوعی با موضوعات جدید مانند هوش مصنوعی در این کنگره برگزار می‌شود.

سلیمی بیان کرد: تلاش کردیم مقالات جدید در این کنگره داشته باشیم همچنین برای همکاران پیراپزشک، سالن مجزا در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در کنگره امسال، پنل‌های مختلفی را ارائه می‌دهیم هدف از برگزاری کنگره را برشمرد و افزود:, افزایش کیفیت کار و بالا بردن امنیت از جمله اهداف مهم برگزاری به شمار می‌آید.

سلیمی تاکید کرد: انجمن بیهوشی، یک انجمن مادر و قدیمی در کشور است که رسالت برگزاری اینگونه برنامه‌ها و دریافت نظرات افراد مختلف را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: