خبر فوری
۲۳:۱۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۱۰۰

وزیر بهداشت از سازمان اورژانس کشور برای تسهیل در خدمات رسانی به افراد طیف اتیسم قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری مراسم ویژه روز اتیسم، وزیر بهداشت از اورژانس کشور به پاس همراهی با افراد طیف اتیسم قدردانی کرد.

جعفر میعادفر که به عنوان میهمان ویژه در مراسم بزرگداشت روز جهانی اتیسم حاضر شده بود ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به افراد طیف اتیسم بر ادامه روند سیاست‌های سازمان برای حمایت از این عزیزان تاکید کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی، از تدوین و ابلاغ دستورالعمل تخصصی خدمت رسانی به افراد طیف اتیسم به تمام مراکز اورژانس در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت امر آموزش در ارتقای کیفیت خدمات اورژانس، از برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۱۰۰۰ نفر از نیروهای عملیاتی اورژانس از یک سو و تهیه جزوه‌های آموزش الکترونیک برای آشنایی خانواده‌های افراد طیف اتیسم از نحوه دریافت خدمات اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

میعادفر همچنین از اختصاص و ابلاغ کد ویژه سه رقمی برای مددخواهان طیف اتیسم خبر داد و اضافه کرد: استفاده از این کد موجب افزایش سرعت و دقت خدمت رسانی به این عزیزان خواهد شد.

تلاش‌ها و همکاری صمیمانه سازمان اورژانس کشور با انجمن اتیسم ایران علاوه بر تقدیر وزیر بهداشت و مسئولین انجمن اتیسم با تشویق پرشور حاضران در سالن همراه بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: