خبر فوری
۱۲:۴۳ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۹۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، از ۱۵ بیمارستان تابعه دانشگاه در تعطیلات نوروزی بازدید کرد و در جریان روند خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قناعتی، در پایان بازدید از این بیمارستان‌ها در مناطق مختلف تهران، با بیان اینکه کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به اندازه کافی در بیمارستان‌ها حضور داشتند و به دلیل بسته بودن بیشتر مراکز خصوصی میزان مراجعه بیماران به بخش دولتی افزایش چشمگیری دارد، گفت: بار سنگینی بر دوش همکاران ما قرار دارد که این مسئله جای قدردانی دارد و امیدوارم در سال جدید نیز خدمت رسانی به مردم با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی درباره گفتگوی خود با همراهان بیماران، افزود: ما باید برای نحوه تعامل با مراجعه کنندگان و اطلاع رسانی بیشتر، تلاش کنیم زیرا در میزان رضایت مردم بسیار تأثیرگذار است. بنابراین باید کاری کنیم تا همراه بیمار به صورت یک کد یا پیامک و یا روش‌های نوین دیگر از حال بیمار با خبر و از نگرانی خارج شوند.

بررسی خدمات رسانی ۱۵ بیمارستان تهران در تعطیلات نوروزی

قناعتی با اشاره به بازدید از بیمارستان‌ها در تعطیلات نوروزی، گفت: با حضور مستقیم در محیط بیمارستان‌ها متوجه چالش‌های موجود و راهکارها و ابتکارات همکاران در حل مشکلات شده و در کنار اطلاعاتی که سیستم‌های نظارتی به ما می‌دهند حمایت بهتر و کامل‌تری از بیمارستان‌ها انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۲ بیمارستان کودکان حکیم به بهره برداری نهایی برسد و چند پروژه عمرانی دیگر در بیمارستان‌ها تکمیل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: