خبر فوری
۱۱:۲۶ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۹۷
وزیر بهداشت:

میامی- وزیر بهداشت با بیان اینکه طی دولت سیزدهم ۷۹ مرکز درمانی کشور به تخت های بیمارستای مجهز شدند، گفت: این اقدام بیشتر در مناطق محروم و کم برخوردار صورت گرفته است.

بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دولت سیزدهم ۷۹ مرکز درمانی کشور به تخت‌های بیمارستانی مجهز شدند، ابراز داشت: طی این بازه ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی به این مجموعه اضافه شد که بیشتر نیز مناطق محروم و کم برخوردار هدف طرح بوده است.

وی ضمن بیان اینکه منابع اعتباری تأمین تخت‌های بیمارستانی اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها بوده است، افزود: بهره برداری از ۹ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی نیز در دستور کار قرار دارد تا یکی دیگر از اقدامات شاخص پیرامون سلامت به ثمر بنشیند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تکمیل ۸۵۰ پروژه درمانی سطح کشور در دست اقدام قرار دارد، ابراز داشت: خوشبختانه بسیاری از این طرح‌ها به بهره برداری رسیدند و برخی دیگر نیز طی ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شوند و مابقی تا پایان سال در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

عین الهی بابیان اینکه برای تجهیز مراکز درمانی کشور برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: تلاش وزارت بهداشت تکمیل طرح‌های نیمه تمام و توجه به نقاط محروم است لذا سیاست‌ها نیز در این حوزه ادامه دارد تا مردم طعم خدمت را به معنای واقعی بچشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: