خبر فوری
۱۸:۳۱ - ۲۹ دی ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۱۵
رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت خبر داد؛

رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، گفت: علاوه بر حساب‌های اصلی، بیش از ۹۲ درصد حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز به حساب واحد خزانه متصل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد طبائیان، ضمن تأکید بر اتصال تمامی حساب‌های اصلی دانشکده‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت به حساب واحد خزانه، خاطرنشان کرد: ۸ درصد باقیمانده از حساب‌های فرعی، متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی مناطق محروم و کم برخوردار است که به دلیل مشکلات فنی و زیرساختی تاکنون نتوانسته‌اند به حساب واحد خزانه متصل شوند.

وی ضمن اشاره به تلاش‌های مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت برای اتصال هرچه سریع‌تر حساب‌های باقیمانده به حساب واحد خزانه، تصریح کرد: حساب‌های باقیمانده دارای گردش خزانه بوده و توسط بانک مرکزی قابل نظارت است.

رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت همچنین از راه‌اندازی سامانه مالی ثنا (بوم) با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و با هدف افزایش نظارت بر صورت‌های مالی و بودجه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف با هدف افزایش شفافیت مالی را از اهداف مورد توجه مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان بهمن ماه تمامی حساب‌های باقیمانده به حساب واحد خزانه متصل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: