خبر فوری
۱۷:۴۹ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۸۱۴
نماینده دامغان در مجلس:

دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه وضعیت کمبود پزشک مخصوصاً پزشک زنان در دامغان فاجعه بار است، گفت: درباره کارشکنی‌ها از وزیر بهداشت سوالاتی خواهیم داشت تا پاسخ مناسبی بگیریم.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت و درمان دامغان بیان کرد: در حالی که تمام درآمد بیمارستان دامغان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سمنان است اما حاضر نیستند هزینه‌های جزئی تعمیرات آسانسور بیمارستان رضایی و ولایت را بپردازند.

وی افزود: متأسفانه یکی از بیماران به دلیل سقوط آسانسور مظلومانه از دنیا رفت و در بیمارستان ولایت هم به دلیل خرابی آسانسور، زباله‌های عفونی با آسانسور حمل بیمار جابجا می‌شود.

نماینده دامغان با بیان اینکه حتی مبالغی را که وزیر بهداشت و معاون توسعه وی، مخصوص بهداشت و درمان شهرستان دامغان تصویب و ابلاغ کرده هنوز پس از هشت ماه پیگیری به دست ما نرسیده است، ابراز داشت: در خصوص احداث بیمارستان دوم دامغان از آغاز اجرای طرح، کاری جز کارشکنی و جلوگیری از انجام این طرح ندارند.

علیزاده برمی با بیان اینکه وضعیت کمبود پزشک مخصوصاً پزشک زنان در دامغان فاجعه بار است، بیان کرد: خانم‌های دامغانی مجبور هستند برای درمان به شهرهای سمنان و شاهرود بروند که صدها مشکل برایشان پیش می‌آید.

وی با بیان اینکه طرح سوال از وزیر بهداشت را آماده کرده‌ایم، گفت: به زودی درباره کارشکنی‌ها از وزیر بهداشت سوالاتی خواهیم داشت تا پاسخ مناسبی بگیریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: