خبر فوری
۱۶:۱۵ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۹۲۶

معاون اداره کل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت و دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری سومین المپیاد بزرگ ورزشی وزارت بهداشت در ساری خبر داد.

مهندس هادی در دیدار با دکتر اورعی، قائم‌مقام معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که با برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بستری برای نشاط سازمانی کارکنان وزارت بهداشت فراهم خواهد شد، افزود: در همین راستای و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و تأکید بر روحیه قهرمانی، همگرایی و مشارکت فعال و ارزشمند کارکنان وزارت بهداشت، سومین المپیاد بزرگ ورزشی با حضور کلیه تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های تابعه در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و شنا به‌صورت تیمی آذر سال جاری در ساری برگزار خواهد شد.

وی در جلسه هماهنگی سرپرستان بخش‌های فنی مسابقات سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت گفت: بسیار مفتخرم که سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از وقفه‌ای طولانی به خاطر شرایط همه‌گیری کرونا با حضور پرشور ورزشکاران دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت با اشاره به اشتیاق دانشگاه‌ها برای برگزاری این دوره از المپیاد، بر آسیب‌شناسی دقیق دوره‌های قبلی این المپیاد در راستای اصلاح قوانین و بازنگری نحوه اجرا تأکید کرد و خواستار هماهنگی بخش‌های مختلف کمیته‌های فنی جهت برگزاری باشکوه این رویداد ارزشمند شد.

در ادامه مسئولین کمیته‌های فنی مسابقات المپیاد حاضر در این نشست نقطه نظرات خود را در زمینه قوانین و نحوه برگزاری مسابقات بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و کنکور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: