خبر فوری
۲۰:۲۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۳۵

یک تخت بیمارستانی دارای محدوده ارتفاعی قابل تنظیم تا 17 اینچ است و تخت بیمارستانی سه شکن برقی که ارتفاع آن از کف تا بالای تشک کمتر از 15 اینچ است و ارتفاع کلی آن بر اساس مدل بیش از 35 اینچ است و متداول‌ترین دامنه ارتفاع از کف تا بالای تشک روی تخت بیمارستانی استاندارد حدود 21 اینچ تا 29 اینچ تنظیم می‌شود.

اگر در صورت خطر سقوط یا برای تطبیق پذیری و مانور بیشتر، باید پایین تر از این بروید، یک تخت بیمارستانی کم که تا ارتفاع عرشه 9.5 اینچی از کف پایین می رود.

زخمهای فشاری دردناک یا زخم بستر می‌توانند روی پاشنه‌ ها، آرنجها، تیغه ‌های شانه و پایین کمر بیماران بستری که تمام روز در رختخواب دراز می‌کشند ظاهر شوند و هنگامی که آنها رشد می کنند، درمان آنها می تواند دشوار، پرهزینه و زمان بر باشد و همچنین نیاز به زمان اضافی از مراقب دارد و باعث درد بیمار می شود.

انواع تخت بیمارستانی سه شکن فلزی ایران طب را از کجا تهیه نمائیم؟

حدود 15 اینچ را به بالا می رساند و ارتفاع تشک برای بیماران قد کوتاه‌تری که ممکن است نتوانند روی تخت بیمارستانی سه شکن استاندارد بیمارستانی حتی زمانی که در پایین‌ترین حالت آن قرار دارد بخوابند، بسیار مهم است.

اگر عفونت شروع شود، حتی می تواند تهدید کننده زندگی باشد یا حداقل نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد و به منظور جلوگیری از زخم فشاری، تشکهای تخت بیمارستانی به گونه ای طراحی شده اند که:فشار را کاهش دهید

تشکها باید به درستی از بیمار حمایت کنند و فشار را به گونه ای توزیع کنند که هیچ نقطه تماسی وزن زیادی را تحمل نکند و این برای کسانی که زمان قابل توجهی را در رختخواب می گذرانند یا در معرض خطر بیشتری برای ایجاد زخم بستر هستند.

تخت بیمارستانی فلزی

اگر بخواهیم در خصوص برتریهای این نمونه نسبت به نمونه های چوبی اشاره نماییم باید اذعان کنیم که نمونه های فلزی برقی به سبب قابلیت تنظیم ارتفاع و جا به جایی از تمامی نقاط این امکان را به شما می دهد تا روند بیماری با سهولت بیشتر و بهتری انجام پذیرفته و طی شود.

تختهای هوشمند این امکان را به بیمار می دهند تا بدون نیاز به کمک افراد دیگر از تخت پایین آمده و بلند شوند و یا حتی بدون نیاز به مراقب در جهتها و زوایای مختلف کناری و عمودی خم شوند تا به راحتی بتوانند غذای خود را میل نمایند.

انواع تخت بیمارستانی سه شکن فلزی ایران طب را از کجا تهیه نمائیم؟

البته این تمام ماجرا نیست این تخت بیمارستانی فلزی دارای سنسورهای مختلفی بوده که به راحتی می تواند علائم حیاتی بیمار را دائم چک و بررسی نموده و در صورت بروز هر گونه اختلالی نتایج و دیتا را به مراقب یا خانواده بیمار ارسال نماید.

در واقع این تختها برای بماران و معلولینی طراحی وساخته شده است که باید تا مدت زمان طولانی تری استراحت نمایند تا روند درمان آنها تکمیل شود این تختها در دو نوع پرطرفدار نیمه الکتریکی و فول الکتریکی طراحی و توسعه داده شده اند که هر کدام دارای ویژگیهای فردی مختص به خود می باشد.

برای مثال نمونه های نیمه الکتریکی امکان تغییر حالت بالا یا پایین شدن تخت بیمار را با استفاده از ریموت به پرستار یا پزشک می دهد و تنظیم ارتفاع آن به کمک اهرم دستی انجام می شود.

تخت بیمارستانی ایران طب

در طول سالیان اخیر صنعت ساخت وسایل و لوازم پزشکی به خصوص انواع تخت بیمارستانی بسیار پیشرفت داشته است، ایران طب یکی از پیشروهای صنعت ساخت لوازم پزشکی می باشد انواع روپوش پزشکی و تخت های بیمارستانی که سهم بسیار زیادی از تقاضای بازار را تامین می کند.

با توجه به شیوع بیماریهای عفونی و میکروبی مانند کرونا در دو سال اخیر بسیاری از بیمارستانها با کمبود تخت مواجه شده اند، ظرفیت بیمارستانها پر شده، اما با وجود تختهای بیمارستانی استاندارد ایران طب با احداث بیمارستانهای صحرایی مختلف توانستند که این بیماری را کنترل کنند.

انواع تخت بیمارستانی سه شکن فلزی ایران طب را از کجا تهیه نمائیم؟

تختهای بیمارستانی در استفاده روزمره برای مراکز درمانی بسیار حائز اهمیت هستند، نگهداری از تختهای بیمارستانی بسیار مهم و ضروری می باشد چرا که هزینه های خرید تخت بیمارستانی ایران طب بالا می باشد و جایگزین کردن آن آسان نخواهد بود.

مجموعه های پخش تختهای بیمارستانی محصولات خود را ضمانت نامه های معتبر و گارانتیهای اصولی به فروش می رسانند در هر خریدی ضمانت اصالت کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مهم می باشد و هر شرکتی موظف است تا گارانتی و ضمانت محصولات خود را داشته باشد.

با توجه به اینکه در بیمارستان ممکن هر بیماری با هر شرایطی حضور بیابد امکان آسیب دیدن به تختهای بیمارستانی وجود دارد و در صورت لزوم از شرایط گارانتی آن استفاده می کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: