خبر فوری
۱۷:۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۴۹
وزیر بهداشت عنوان کرد؛

وزیر بهداشت، از افتتاح و راه‌اندازی ۳۸ پایگاه اورژانس در کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس کمک دار وارد کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در حاشیه آئین بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور، افزود: یکی از نیازهای اساسی اکنون کشور داشتن آمبولانس برای مناطق سخت‌گذر است.

وی با اعلام اینکه ۵۷ دستگاه آمبولانس در شروع کار به استان‌های مرزی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی فرستاده می‌شود، گفت: امسال هم پرسنل اورژانس کشور همزمان با اربعین حسینی در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

وزیر بهداشت ادامه داد: ما اعلام کرده‌ایم که هر یک از پرسنل علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین است می‌تواند به عنوان یک مأموریت داخلی در این مراسم باشکوه حضور یابد.

وی با اشاره به نیاز بیمارستان‌های کشور به آمبولانس و فرسوده بودن ناوگان آمبولانس در کشور، افزود: با این حرکت ایران خودرو می‌توانیم نیاز بیمارستانها را با اتکا بر توان داخل حل کنیم.

وزیر بهداشت با اعلام این خبر که تا پایان سال ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس کمک‌دار وارد کشور می‌شود، گفت: به دلیل نیاز کشور و شبکه بهداشتی و درمانی باید این واردات صورت گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: