خبر فوری
۱۴:۱۲ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۶۳۰
جمالی نژاد در گفتگو با مهر:

معاون وزیر کشور گفت: به رغم اینکه در تلاش هستیم تا مشکل کمبود اتوبوس را حل کنیم اما احساس می‌کنم ما معضل کمبود اتوبوس را داریم و باید سعی کنیم راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.

مهدی جمالی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خیلی از موضوعاتی که شما میدانید برای اربعین می‌تواند راهگشا باشد تا زوار به بهترین وجه بتوانند زیارت را انجام دهند، یکی از این موضوعات بحث زیر ساخت است.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال اربعین در شهریورماه است و از نظر دمای هوا شاهد گرمای شدیدی هستیم اگر واقعاً تدابیر لازم برای این مراسم اندیشیده نشود با مشکلات جدی از جمله گرمازدگی زائران و مسائل بهداشتی رو به رو می‌شویم.

معاون وزیر کشور بیان کرد: در کنار تمام تمهیداتی که سالانه برای مراسم اربعین انجام می‌دادیم امسال باید تمهیدات ویژه ای را داشته باشیم تا شاهد گرمازدگی در بین زائران نباشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا راه حلی برای برطرف کردن کمبود اتوبوس در زمان اربعین برای جابه جایی زائران دارید یا خیر، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در مراسم اربعین بحث حمل و نقل است، تعداد اتوبوس‌ها در کشور محدود است اما در حال تلاش هستیم تا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا مشکلی نداشته باشیم.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه با شهرداری‌های کلانشهر جلسه‌ای برای سرویس دهی منظم در فواصل مختلف درون شهری برگزار شده است، بیان کرد: اما همچنان احساس می‌کنم ما معضل کمبود اتوبوس را داریم و باید سعی کنیم راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: البته این نکته را باید بگویم که ما از ظرفیت مازاد کلانشهرها در حوزه اتوبوس استفاده می‌کنیم تا برای شهرها مشکلی پیش نیاید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: