خبر فوری
۶۹ همت بودجه دارو حداکثر تا آبان جوابگو خواهد بود آقای بانک مرکزی! ماهانه 127 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق می کنید، انتظار دارید دلار گران نشود؟ /بلدید چه کنید یا اینجا هم فشل هستید؟ «چک امن دیجیتال» خدمتی نوین از بانک صادرات ایران جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان | حقوق یک خانوار ۴ نفره چقدر اضافه شد؟ با ریسک خرید انواع سکه آشنا شوید | سکه تمام بخریم یا ربع سکه؟ بازار سودآور آفریقا به روی شرکت‌های دانش‌بنیان گشوده می‌شود بسته حمایتی جدید دولت برای بازسازی بافت‌های فرسوده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قیمت ارز کنترل می‌شود تأکید سرپرست حجاج ایرانی به جلوگیری از افزایش هزینه حج تمتع میانگین افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی ۲ میلیون تومان است رشد بی‌رمق بورس در چهارمین روز هفته ورود املاک به بورس توسط صندوق بازنشستگی کشوری جلوگیری از ۱۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی میزان حقوق سربازان وظیفه اعلام شد بیت‌کوین به استقلال رسیده است؟ | جدیدترین قیمت رمزارزها
وزیر امور خارجه قاره آفریقا را از اولویت‌های اصلی دیپلماسی اقتصادی ایران خواند و با اشاره به جایگاه ویژه تانزانیا در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، بر برگزاری نشست کمیسیون مشترک دو کشور تأٔکید کرد.
معاون وزیر ارتباطات:
معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تقاضای روزافزون مردم باید خدمات در این حوزه افزایش یابد.
سازمان بازرسی کل کشور در راستای وظیفه نظارتی خود در پی پخش گزارشی از رسانه ملی مبنی بر رسیدگی نشدن به اعتراضات شهروندان در خصوص یارانه‌ها و ابهامات نحوه تخصیص یارانه‌ها، بلافاصله با دعوت از معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، توضیحات این وزارتخانه را خواستار شد.
بازار ارزهای دیجیتال که نوعی بازار نوپا و نوظهور است، شامل ارزهای دیجیتال زیادی می شود که هر کدام از آن ها به دلیل ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشان مورد استفاده قرار می گیرند.
در جریان حسابرسی شهرداری منطقه ۹، عضو شورای شهر اعلام کرد: « مسائل در منطقه ۹ مطالبات چند هزار میلیاردی شهرداری از فرودگاه مهر آباد است. چرا که ارگان‌ها و نهادهای نظامی مشخصا نیروی هوایی ساخت و ساز و احداث بناهایی داشتند که هر چه زودتر باید مطالبات مالی وصول شود و یا به توافق برسند.»
یک روزنامه آمریکایی با استناد به اظهارات مقامات غربی درباره پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپای برای احیای برجام، به بررسی آخرین تحولات روند احیای این توافق پرداخت.
۱۲
آخرین اخبار