خبر فوری
۰۹:۵۹ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۴۱

به گزارش شفاف، هوآوی پتنت جدیدی ثبت کرده است که به روشی برای تشخیص عفونت‌های تنفسی با اندازه‌گیری اکسیژن خون یا SpO۲ اشاره دارد. این تکنیک می‌تواند با شناسایی سطح اکسیژن خون، وجود عفونت در دستگاه تنفسی را تشخیص دهد. خلاصه‌ی توضیحات این پتنت، پیاده‌سازی آن را با روش تشخیص و تجهیزات مربوطه ارائه می‌دهد.

در روش آزمون هوآوی، عملیات‌های مختلفی گنجانده شده است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی چون آزمایش عملیات اول، پاسخ به عملیات اول و ارسال به تجهیزات الکترونیکی است. داده‌های پارامتر‌های فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی، براساس اطلاعات اولیه دریافت می‌شود. هنگامی‌که اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی برای برآورده کردن شرایط ازپیش تعیین‌شده مشخص شد، اطلاعات صوتی را دریافت خواهید کرد. تعیین اولین اطلاعات فیزیولوژیکی براساس اطلاعات پارامتر‌های فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی، اولین اطلاعات فیزیولوژیکی را نشان می‌دهد.

اشباع اکسیژن خون، فرکانس تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامتر‌های فیزیولوژیکی، ازجمله نمونه داده‌هایی هستند که در تکنیک هوآوی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش به کاربران اجازه می‌دهد خطر عفونت در سیستم تنفسی خود را به‌سرعت تشخیص داده و از صحت یافته‌های آزمایش اطمینان حاصل کنند.

درحال‌حاضر ساعت‌های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارند که از حسگر‌های تشخیص سطح اکسیژن خون بهره می‌برند، اما نمی‌توان به داده‌های آن‌ها اتکا کرد. به‌هرحال تجهیزات پزشکی کنونی برای تشخیص دقیق این مورد در دسترس هستند.

باید دید محصول نهایی هوآوی با تکنیک جدید این شرکت چه عملکردی خواهد داشت. آیا این دستگاه می‌تواند اطلاعات قابل‌اطمینانی را ارائه دهد یا با برچسب «از اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده نکنید» به‌فروش خواهد رسید. البته مثل همیشه این احتمال هم وجود دارد که پتنت جدید هوآوی مثل بسیاری از گواهی‌های حق‌اختراع، هرگز به تولید محصول نهایی ختم نشود.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: