خبر فوری
۱۷:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۹۷

زعفران یکی از چاشنی ‌های محبوب ایرانیان بوده می باشد و همچنین یکی از محبوب ترین سوغاتی‌ ها و کالای صادراتی برای ایرانیانی خارج از کشور و توریست هایی است که به ایران سفر می ‌کنند، به همین دلیل تجارت آن با سود بیشتری همراه است.

برداشت زعفران نگین اعلا آغاز شد

زعفران نگین اعلا

زعفران، گیاهی همه ‌کاره است و مصرف آن در کل جهان رایج می باشد اما در ایران برای درست کردن شیرینی و غذاهای مختلف از زعفران به مقدار فراوانی استفاده می ‌شود.

زعفرانها مدلهای مختلفی دارند از جمله زعفران نگین اعلا که درصد سافرانال و کروسین زعفران سوپر نگین بسیار زیاد است و رنگ دهی و عطر بسیار بالایی که این زعفران دارد باعث محبوب بودن این نوع در بین مردم می ‌باشد.

 

خرید کره بادام زمینی

تجارت کره بادام زمینی بسیار پر رونق و پر بار می باشد، به دلیل دارا بودن این ماده از انواع مواد غذایی و همچنین قابلیت مصرف آن با انواع خوراکی ها و میوه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برداشت زعفران نگین اعلا آغاز شد

برخلاف باور بعضی ها که معتقدند خرید کره بادام زمینی و مصرف آن باعث افزایش وزن می شود باید گفت که در کره بادام زمینی به علت وجود چربی های غیر اشباع کمک به کاهش وزن شما نیز می کند.

 

پتو تک رنگ

از گذشته که بگذریم در حال حاضر دکوراسیون و دیزاین بسیاری از اتاق خوابهای عروس و دامادها و حتی سایر افراد به پتوها بستگی دارد.

برداشت زعفران نگین اعلا آغاز شد

 در واقع پتو تک رنگ قسمت مهمی از تخت خوابهای امروزی را تشکیل می دهد که می تواند بر زیبایی و دنج بودن محیط شما تاثیر به سزایی دارد با این حال این ملزومات دوست داشتنی از لحاظ تنوع استفاده می توانند بسیار متغییر ظاهر شود.

کانال عصر ایران در تلگرام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: