خبر فوری
۱۵:۱۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۷۸

تیم‌های هورسان رامسر و هراز آمل، فردا برای صدرنشینی به مصاف حریفان می‌روند.

مصاف هورسان و هراز برای صدرنشینیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، فردا چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ با هفت دیدار در شهر‌های مختلف بدون تماشاگر برگزار می‌شود.


تیم هورسان رامسر یکی از نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ فردا چهارشنبه در رشت میزبان دیگر تیم شمالی شهرداری گنبد است.


هورسان که از ۴ بازی انجام داده با ۳ برد و یک باخت و کسب ۱۰ امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد فردا به مصاف شهرداری گنبدی می‌رود که با ۳ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
جدال این دو تیم شمالی حساسیتت‌های خاص خود را دارد که می‌تواند نوید یک بازی خوب وزیبا باشد.


تیم لبنیات هراز آمل هم از ساعت ۱۷:۳۰ فردا مهمان تیم سایپای تهران است.


هراز که از ۳ بازی انحام داده با ۳ برد و کسب ۹ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد برای کسب چهارمین پیروزی فردا مهمان پایتخت نشینان است. سایپا هم با ۴ امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد.

به این ترتیب در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه این هفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان که یکی از دو تیم بدون شکست مسابقات است و با چهار برد و ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در سالن امام علی (ع) میزبان پیکان تهران خواهد بود.

پیکانی‌ها نیز با سه برد و ۱۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و این موضوع حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد.

پیکان در دیدار ابتدای هفته خود شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل راه یاب ملل مریوان متحمل شد. قهرمان جام باشگاه‌های آسیا که در این فصل نیز جزو مدعیان اصلی محسوب می‌شود.

می‌توان گفت که تقابل فولاد سیرجان و پیکان مهم‌ترین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران محسوب می‌شود چرا که در صورت پیروزی شاگردان پیمان اکبری آن‌ها می‌توانند جای سیرجانی‌ها را در صدر جدول بگیرند. در سمت مقابل فولاد سیرجان نیز در صورت پیروزی جایگاه خود در جدول را تثبیت خواهد کرد.

برنامه هفته نهم لیگ برتر والیبال:
چهارشنبه ۲۷ مهر

هورسان رامسر - شهرداری گنبد
ساعت ۱۵

پاس گرگان - ایفا سرام اردکان
ساعت ۱۶
فولاد سیرجان - پیکان تهران
ساعت ۱۶

راه یاب ملل - شهرداری ارومیه
ساعت ۱۶

نیان الکترونیک - گیتی پسند
ساعت ۱۶

شهداب یزد - مس رفسنجان
ساعت ۱۶

سایپا – هراز آمل
ساعت ۱۷:۳۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: