خبر فوری
۱۹:۴۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۱۳

با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندر لنگه در یک عملیات پلیسی یک محموله ۱۵ میلیاردی سیگار و تنباکوی قاچاق کشف و ضبط شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالاو ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک بارانداز و محل دپو کالای قاچاق را در یکی از روستا‌های تابعه این شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران روز گذشته با تشکیل تیمی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به محل اعزام و در بازرسی از یک چهاردیواری تعداد ۲۸ هزار و ۸۰۰ پاکت تنباکو میوه‌ای به تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ پاکت سیگار خارجی به مارک‌های مختلف قاچاق کشف کردند.
این مقام انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.
سردار"غلامرضاجعفری" با بیان این که پلیس تمام توان و تلاش خودر را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، افزود: همه دستگاه‌های مسوول نیز باید در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز به خوبی با اجرای به موقع و صحیح وظایف خود نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاری گر پلیس باشند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: