خبر فوری
۱۵:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۱۱
اطلاع رسانی تبلیغی

توت خشک کشور افعانستان یکی از کالاهایی می باشد که به بسیاری از کشورها از جمله ایران صادر شده و از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد.

یکی از خشکبار مفید برای بدن توت خشک می باشد که خواص زیادی را داراست و انواع مختلفی دارد. توت خشک هرات افغانستان یک نوع مرغوب از این محصول می باشد.

در آراد برندینگ تمامی اطلاعات مورد نیاز که برای تهیه توت خشک که به آن نیاز دارید اعم از: انواع آن، نحوه تشخیص نوع مرغوب، روش های مختلف برای خشک کردن و... در اختیار شما گذاشته می شود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

توت خشک باعث قوی تر شدن سیستم ایمنی بدن می شود زیرا ویتامین ث بدن شما را تامین می کند و مصرف آن مقاومت بدن شما را در برابر آنفولانزا و سرما خوردگی بالا می برد.

از آنجایی که توت خشک و به خصوص توت خشک قاهان سرشار از ویتامین آ می باشد در نتیجه سبب تقویت قدرت بینایی شما می شود و محافظی برای چشمهای شما در برابر رادیکالهای آزاد موجود در هوا می باشد و از فشارهای چشمی می کاهد.

گفته می شود که کسانی که در رژیم غذایی خود توت خشک مصرف می کنند موهایشان کنر از دیگران سفید می شود زیرا توتها باعث ایجاد ملانین در مو می شوند و در بهتر رشد کردن مو هم موثر می باشند.

توت خشک به علت خاصیت آنتی اکسیدانی از جذب اشعه های مضر خورشید به داخل پوست جلوگیری می کند و به شادابی پوست کمک می کند و اجازه نمی دهد که پوست شما چروک شود.

 

توت خشک هرات

در مطلب فوق به انواع و خواص مختلف این خشکبار پرطرفدار پرداختیم، حال این سوال پیش می آید که بهترین روش ها برای مصرف توت خشک هرات کدامند؟ تزیین ماست و سالاد با قرار دادن توت روی آن ها که تاثیر زیادی در زیبایی و خوش طعمی دارد. خیساندن آن در آب و اضافه کردن به اسموتی، آب میوه و برخی از غذاها به شیرین و خوش طعم شدن دمنوش های مختلف و چای سبز کمک می کند. می توانید توت خشک را خرد کنید و از پودر آن در تهیه کیک و کلوچه استفاده کنید. همراه داشتن مقداری از آن در کیف برای مصرف به عنوان میان وعده ای مقوی که بتواند سیستم ایمنی شما را تقویت کند.

روش های مختلفی برای خشک کردن توت خشک هرات وجود دارد که در این بخش به برخی از آن ها می پردازیم:

با دستگاه میوه خشک کن: حدود 24 ساعت زمان برای خشک شدن توت ها به این روش لازم است که این زمان به نوع میوه و دستگاه میوه خشک کن که دارید نیز بستگی دارد. دستگاه را روی تنظیمات مربوط به خشک کردن میوه یا درجه حرارت 57 درجه قرار دهید و توت ها را درون آن بچینید، پس از گذشت 18 ساعت آن را چک کنید تا از خشک شدن بیش از حد آن جلوگیری شود.

با استفاده از فر: برای اینکه ظاهر توت ها حفظ شود و از تغییر رنگ آن ها جلوگیری گردد می توانید آن ها را به مدت 10 دقیقه داخل آب و آب لیمو قرار دهید و سپس با حوله ای بدون پرز آن ها را خشک کنید. فر را روی دمای 71 درجه تنظیم کنید و میوه ها را توی سینی فر که با کاغذ مومی پوشانده شده است بچینید و هر دو ساعت یکبار سینی را بچرخانید.

 

فروش روز توت خشک

برای این که بتوانید از فروش روز توت خشک مطلع شوید می توانید از طریق فضای اینترنتی به این موضوع دسترسی پیدا کنید. روشی که خودتان می توانید این توت های خوش طعم را تهیه کنید به دو شکل است.

روش اول با استفاده از دستگاه میوه خشک کن این روش مفید بوده اما باید دقت داشته باشید که توت ها تغییر رنگ ندهند. در روش دوم شما می توانید با پهن کردن پارچه تمیز توت ها را در آن پهن کنید و نور خورشید به بتابد و بعد از نیمه خشک شدن، آن را به سایه منتقل کنید کیفیت خود را از دست ندهد.

امروزه در حال حاضر فروش توت خشک توانسته جایگاه مناسبی را میان اغلب کشور ها پیدا کند. که از انواع مختلفی برخوردار می باشد توت خشک رسمی از بهترین نوع است که انداره درشتی داشته همچنین رنگ آن سفید بوده و از شیرینی مناسبی برخوردار می باشد.

کلام آخر شما برای این که یک محصول عالی را سفارش دهید می توانید آن را از مجموعه ما خریداری کنید که کافی است با پر کردن فرم مشاوره این سفارش را ثبت کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: