خبر فوری
۱۹:۴۱ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۱۵

طرح تامین مالی جمعی با سود محقق شده ۲۳ درصدی با موفقیت به اتمام رسید.

یک برنامه تلویزیونی سال گذشته با حمایت صندوق نوآوری و با همکاری فرابورس ایران و به منظور اجرای روش تامین مالی جمعی طرح‌های دانش بنیان تولید و پخش شد که در آن شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب یک مسابقه تلویزیونی به رقابت پرداختند و پس از نظر هیات داوران طرح‌های دانش بنیان منتخب در سکو‌های تامین مالی جمعی مورد تایید فرابورس ایران قرار گرفتند.

در این طرح‌ها سرمایه گذاران می‌توانستند حداقل با ۵۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری کنند و در صورت شکست طرح دانش بنیان مذکور، صندوق نوآوری و شکوفایی اصل سرمایه را به سرمایه گذاران باز می‌گرداند.

یک شرکت دانش‌بنیان نیز به عنوان برنده سومین قسمت این برنامه موفق به حضور در سکوی تامین مالی جمعی شد.

یک شرکت تجهیز الکترونیک اقدام به تولید دستگاه کاورزن حرارتی کفش اتوماتیک کرده است. این شرکت با ویژگی‌هایی به مراتب بهینه‌تر نسبت به تنها تولیدکننده این دستگاه (چین) باعث از بین بردن انحصار تولید آن شده است.

این شرکت دانش بنیان در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، اقدام به جذب سرمایه از طریق سامانه تامین مالی جمعی کرد.

پس از قرار گرفتن طرح این شرکت برای تامین مالی جمعی، ۱۷ سرمایه گذار حقیقی و حقوقی به مبلغ ۳۲۱ میلیون تومان بر این طرح دانش بنیان سرمایه گذاری کردند و از عموم مردم انجام شد و توسط ۱۷ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی تکمیل شد؛ این شرکت تجهیز الکترونیک در انتهای ماه هفتم و اتمام پروژه، سود پیش‌بینی شده ۲۳ درصد را محقق کرده است.

این شرکت دانش بنیان پس از موفقیت در جذب سرمایه ۳۲۱ میلیون تومانی از سوی مردم، با ۲۳ درصد سود پیش بینی شده، کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر این شرکت دانش بنیان اصل سرمایه همراه با میزان سود پیش بینی شده را در مهر ۱۴۰۱ به سرمایه گذاران پرداخت کرد.

وجود محیط‌های استریل از آلودگی در مراکز مختلف مثل بیمارستان‌ها و اتاق‌های جراحی، مراکز ارائه‌دهنده اینترنت و دیتاسنترها، کارخانه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین کارخانه‌های تولید مواد غذایی و... لازمه اصلی فعالیت این مراکز محسوب می‌شود؛ محصول موجود جهت رفع نیاز بازار نسبت به مواردی که اشاره شد در کنار تجهیزات دیگر جهت استریل نگه داشتن محیط استفاده می‌شود.

این طرح سومین طرح موفق مسابقه تلویزیونی و یکی از طرح‌های شاخص است که سود پیش‌بینی را به طور کامل به سرمایه‌گذاران پرداخت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: