خبر فوری
۱۴:۴۹ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۸۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تجلیل از آزادگان تأکید کرد که فرهنگ و روحیه جهادی چه در حوزه دفاع از کشور و چه در حوزه پیشرفت و توسعه در همه عرصه‌های فناوری باید تقویت شود و تداوم پیدا کند.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم تجلیل از آزادگان، با حضور ده تن از همکاران آزاده وزارت ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، هم‌زمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به‌ میهن اسلامی بابیان اینکه همه ما قدرشناس مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کسانی هستیم که برای دفاع از انقلاب اسلامی از خودگذشتگی کردند گفت: خوشبختانه فرهنگ ایثار و جهاد در کشور ما همچنان ادامه دارد، با این ‌وجود معتقدم امروزه بیش از هر زمان دیگری  نیازمند تقویت این فرهنگ و روحیه هستیم تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم و پیشرفت کشور را تضمین کنیم .

وی بابیان اینکه با اتکا به همین فرهنگ، کشور ما توانسته است در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفت کند گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود آنکه بیش از ۴۰ سال تحت‌فشار و تحریم بوده اما توانسته مسیرهای رشد، پیشرفت و ترقی را با اتکا به فرهنگ و روحیه جهادی طی کند. مایه افتخار است که با وجود محدودیت‌های بسیار، کشورمان در بسیاری از حوزه‌ها پیشرفتهای قابل توجهی کرده است. 

زارع پور افزود: البته مشکلات وجود دارد و کسی هم منکر وجود آن‌ها نیست اما باید این مشکلات را هم با کار جهادی، شبانه‌روزی، عالمانه و متکی بر برنامه مرتفع کرد. 

زارع پور در خاتمه در پاسخ به دغدغه ایثارگران شرکت مخابرات ایران گفت: جمعی از ایثارگران شرکت مخابرات ایران مدت‌هاست که پیگیر حق‌وحقوق خودشان از این شرکت هستند. از مدیران شرکت مخابرات که خودشان از ایثارگران و جهادگران هشت سال دفاع مقدس هستند می خواهم که تکالیف قانونی شرکت مخابرات در تبدیل وضعیت ایثارگران این شرکت را انجام دهند. وی افزود: وزارت ارتباطات هم به‌عنوان یکی از سهامداران سال گذشته و در مقاطع مختلف موافقت خود را با تبدیل وضعیت ایثارگران اعلام کرده و این امر نباید بیش از این به تاخیر بیفتد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: