خبر فوری
۱۱:۴۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۱۱

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد مرکز آموزش جوار کارگاهی با هدف توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار خرم آبادی خبرداد.

زنان سرپرست خانوار خرم آبادی در انتظار مرکز جوار کارگاهیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علی جهانی در نشست هم اندیشی با معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به ضرورت توانمندسازی و دستیابی به استقلال مادی، معنوی و خودکفایی بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست در خرم آباد، اظهارداشت: با همکاری و تعامل با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ، شناسایی این افراد در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با همکاری نهاد مردمی اوقاف و امور خیریه لرستان ، یک مرکز آموزشی جوار کارگاهی در مسجد فاطمه الزهرای خرم آباد ایجاد خواهد شد و زمینه آموزش، توانمندسازی و در نتیجه زمینه ایجاد مشاغل خانگی برای آنها فراهم خواهد شد .
جهانی در ادامه با اشاره به مشکلات زنان سرپرست خانوار از بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و توانمندسازی زنان یادشده در استان لرستان خبر داد.
جهانی گفت: در ایجاد این مرکز آموزشی و جوار کارگاهی ابتدا این اداره کل با تجهیز امکانات و آموزشهای لازم در زمینه خیاطی با اداره کل اوقاف استان همکاری می کند .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: