خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
هیچ رقیبی برای سس توت‌فرنگی خانگی پیدا نخواهید کرد. اضافه کردن چند قاشق از این سس روی سالاد می‌تواند طعمی بسیار خاص و متفاوت به غذای شما بدهد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری قصد داریم طرز تهیه سس توت‌فرنگی را به شما آموزش دهیم که حتما باید امتحانش کنید.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اعمال رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ است، گفت: احتمال می‌دهم تا پایان مرداد (فردا ۳۱ مرداد)، بخشی از مطالبات رتبه‌بندی فرهنگیان به صورت علی‌الحساب پرداخت شود.
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر فرزند یک سلبریتی بودید؛ با کمد لباس مادر و یا پدر سلبریتی‌تان چه می‌کردید؟ خب لابد جواب می‌دهید فرزندان سلبریتی‌ها هم به اندازه آن‌ها لباس دارند. درست است اما لباس‌هایشان نمی‌تواند به خاص بودن و تک بودن لباس مادر و پدر سلبریتی‌شان برسد. خصوصا که مادرشان جزو این گروه باشد و خودشان هم دختری که هر چه می‌گذرد به قد و سایز و اندازه لباس نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شوند.
عادل بزدوده دلیل دیده نشدن برنامه‌های عروسکی حال حاضر تلویزیون را نبود ایده و فکر درست می‌داند و باور دارد که در سال‌های گذشته که او و هم نسلانش برای تلویزیون عروسک می‌ساختند، تمام تلاششان را می‌کردند تا حیثیت و آبروی ایران و خودشان را حفظ کنند.
معمولا آنچه مربوط به کودک و ایام کودکی است، یادآور شیطنت‌های کودکانه و سرزندگی و شادابی این دوران است؛ اما در این میان سینمای کودک یک استثنا به‌شمار می‌رود. سینمای کودک ما تداعی‌گر خمودگی و بی‌رونقی و رکود و جمود است.
۱۲۳