خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛
خاطرات هاشمی رفسنجانی: شب اعضای [مجلس] خبرگان، در تالار آیینه - محل اقامت من- در ضیافت شام شرکت داشتند. هیأت رییسه هم جلسه داشت، نحوه گزارش کمیسیون تحقیق و آشوب‌های اخیر و جلوگیری از تنازع دو خط، در جلسه بحث شد. آقای [سیدمحمود] هاشمی‌شاهرودی، در جلسه شرکت داشتند. در جلسه دیشب هیأت رییسه هم آقای طبسی شرکت داشتند و تظلم آقای [علی] فلاحیان، مورد بحث قرارگرفت.
بازار تسبیح فروشان سقز روزانه پذیرای صدها نفر از نقاط مختلف کشور است. چندین دهه است که بازار تسبیح فروشان در سقز به آنچنان شهره‌ای رسیده که از نقاط مختلف کشور و حتی از کشورهای همسایه برای خرید و فروش تسبیح و بدلیجات خود به این شهر سفر می‌کنند.
نخستین نمایشگاه فرهنگ ایران زمین با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اقوام، پوشاک و گردشگری جمهوری اسلامی ایران و با حضور ۶۰ مجموعه فعال از استان‌های کشور و شرکت کنندگانی از کشور‌های عضو اکو و حاشیه خلیج فارس در جزیره کیش گشایش یافت. معرفی اقلیم، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خدمات و تجهیزات هتلی، مد و پوشاک، لباس اقوام ایرانی، آثار نمایشی خوراکی‌های محلی وگردشگری استان‌های مختلف کشور از اهداف برگزاری نمایشگاه است.
رفتن به سفر اربعین برای بسیاری از ما یک آرزوی معنوی ویژه است. از مدت ها قبل برای رفتن به آن برنامه ریزی می کنیم. این سفر اما زمانی تاثیر خواهد داشت که بدانیم برای چه، پا در این مسیر می گذاریم؟ هدفمان از طی کردن این راه و زیارت کربلا آن هم با شرایط خاص این سفر و پای پیاده چیست؟
شتر حیوانی است که به دلیل سیستم گوارش خاص خود از گیاهان بسیار خشن تغذیه می‌کند این حیوان به علوفه بسیار کم، آب محدود و عرصه وسیع بیابانی نیاز دارد؛ در مقابل بیماری‌ها و همچنین نوسان دما بسیار مقاوم است ضمن آنکه از تمام اعضای این حیوان نیز می‌توان بهره اقتصادی برد. مجموع این شرایط سبب شده پرورش شتر به عنوان یک صنعت پرسود مطرح شود. در شرایطی که استان خوزستان با خشکسالی های پیاپی، کم آبی، افزایش سطح بیابان‌ها و کاهش مراتع دست وپنجه نرم می‌کند باید به دنبال پرورش حیواناتی بود که با شرایط آب و هوایی استان سازگاری دارند. شهرستان هویزه، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است که از شمال و شمال شرق به شهرستان دشت آزادگان، از شرق و جنوب شرق به شهرستان حمیدیه، اهواز و خرمشهر و از جنوب و غرب به کشور عراق محدود می‌شود. در حال حاضر بیش از ۴ هزار نفر شتر در شهرستان هویزه وجود دارد که بخش عمده‌ای از پرورش شتر بصورت سنتی انجام می‌شود. به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هویزه، با توجه به فعالیت‌های شرکت‌های نفتی در منطقه هویزه، زیستگاه شترها با تهدید مواجه شده و همچنین وجود تاسیسات نفتی و خطوط انتقال، تردد شترها را نیز با مشکل مواجه کرده است.
آخرین اخبار