خبر فوری
۱۲:۳۹ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
تعداد‌بازدید‌: ۹۷
معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد؛

معاون درمان وزارت بهداشت، در جریان بازدید از بیمارستان های پایتخت، بر نظارت معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی از روند خدمات رسانی به مردم و بیماران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی، در بازدید از بیمارستان شریعتی، گفت: نظارت بر فعالیت بیمارستان‌ها به خصوص در ایام تعطیل جزو وظایف معاونت درمان است. این بازدیدها در ایام غیر تعطیل سال توسط تیم معاونت درمان صورت می‌گیرد و در تعطیلات نیز وظیفه خودم دانستم که به بیمارستان‌ها مراجعه کنم.

وی، بیمارستان شریعتی را یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های دانشگاهی کشور دانست و افزود: این مرکز بخش‌های ویژه گوارش، خون و…، دارد که مراجعه کنندگان بسیاری از اقصی نقاط کشور به آن مراجعه می‌کنند.

کریمی، روند فعالیت بیمارستان شریعتی و حضور اساتید در این مرکز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برخلاف فضاسازی که بعضاً نسبت به حضور متخصصان در تعطیلات وجود دارد، تا جایی که از مراکز دانشگاهی و دولتی بازدید کردم، اساتید حضور دارند و بیماران را ویزیت می‌کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت، با تاکید بر ادامه خدمت رسانی بیمارستان‌ها در تعطیلات گفت: امیدوارم در این ایام که ممکن است پذیرش بیمار در بخش خصوصی کمتر باشد، با کار مضاعف همکاران در بخش‌های دولتی، خدمت رسانی به مردم به طور مستمر ادامه یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: