خبر فوری
۲۰:۰۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۲۰

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که موسسه رادیولوژی و سونوگرافی ماد چه مزایایی نسبت به سایر مراکز دارد؟

سوال : موسسه رادیولوژی و سونوگرافی ماد چه مزایایی نسبت به سایر مراکز دارد؟

پاسخ :  کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد یکی از مجهزترین کلینیک های سونوگرافی غرب تهران می باشد که با به همراه داشتن کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی می باشد.

برای آگاهی بیشتر از مزیت سونوگرافی و رادیولوژی ماد نسبت به سایر مراکز به سراغ سونوگرافی و رادیولوژی ماد رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به سونوگرافی و رادیولوژی ماد یا دریافت نوبت از سونوگرافی و رادیولوژی ماد کلیک کنید.

مزیت سونوگرافی و رادیولوژی ماد نسبت به سایر مراکز

 

امکانات کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد 


مجهز


 کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد یکی از مجهزترین کلینیک های سونوگرافی غرب تهران می باشد که با به همراه داشتن کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی می باشد.

رزرو اینترنتی


در کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد تمامی مراجعه کنندگان می توانند در هر لحظه و هر کجا که باشند از طریق سایت کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد رزرو خود را انجام و هزینه را در صورت تمایل آنلاین پرداخت کنند.

کادر مجرب


کادری مجرب و متخصص در کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد فعالیت می کنند که با صبر و خوش رویی، پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

رعایت طرح انطباق


به منظور حفظ شخصیت و کرامت بیماران، طرح انطباق جنسیتی در کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد اجرا می‌شود.

مزیت سونوگرافی و رادیولوژی ماد نسبت به سایر مراکز

خارج از محدوده طرح ترافیک


کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد خارج از محدوده طرح ترافیکی می باشد و همچنین می توانید از مترو و اتوبوس استفاده کنید که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به کلینیک واقع در سعادت آباد تهران مراجعه کنید.

محیطی آرام و دلپذیر


طراحی محیط  کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد از مدرن ترین روش های روز دنیا می باشد تا شما در مدت زمان انتظار محیطی آرام و دور از استرس را تجربه کنید.


جا پارک


شما به راحتی می توانید با خودرو شخصی خود به کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد بیاید، زیرا شرایط پارک کردن خودرو برای شما فراهم شده است.

بیمه


کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی ماد طرف قرار داد با بیمه تامین اجتماعی، بیمه معلم و بیمه خدمات درمانی میباشد.

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: