خبر فوری
۱۶:۲۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۶۰۲

پاسداران، یکی از نقاط پرتردد شهر تهران می‌باشد که از امکانات درمانی زیادی برخوردار است. وجود ساختمان‌های متنوع قدیمی و مدرن در این منطقه، حس و حال خاصی در وجود انسان خلق می‌کند. بخش نسبتا قابل توجهی از ساختمان‌های ذکر شده، مربوط به مراکز درمانی در این منطقه می‌باشد. وجود مراکز درمانی در پاسداران از جمله نقاط قوت این منطقه به شمار می‌رود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراکز درمانی در پاسداران از جمله نقاط قوت این منطقه به شمار می‌رود. از این رو می‌توان گفت که این منطقه از نظر امکانات درمانی و سلامت، در وضعیت خوبی قرار دارد. لذا در ادامه همراه ما باشید؛ تا شما را با امکانات و تجهیزات مراکز درمانی در پاسداران بیشتر آشنا کنیم.در این مقاله شما را با مراکز درمانی پاسداران آشنا می کنیم.

معرفی مراکز درمانی در پاسداران + آدرس

پاسداران، یکی از نقاط پرتردد شهر تهران می‌باشد که از امکانات درمانی زیادی برخوردار است. وجود ساختمان‌های متنوع قدیمی و مدرن در این منطقه، حس و حال خاصی در وجود انسان خلق می‌کند. بخش نسبتا قابل توجهی از ساختمان‌های ذکر شده، مربوط به مراکز درمانی در این منطقه می‌باشد. وجود مراکز درمانی در پاسداران از جمله نقاط قوت این منطقه به شمار می‌رود. از این رو می‌توان گفت که این منطقه از نظر امکانات درمانی و سلامت، در وضعیت خوبی قرار دارد. لذا در ادامه همراه ما باشید؛ تا شما را با امکانات و تجهیزات مراکز درمانی در پاسداران بیشتر آشنا کنیم.

بهترین مرکز درمانی در پاسداران کدام است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انتخاب بهترین بیمارستان یا کلینیک درمانی، به نوع نیاز شما بستگی دارد! همانطور که پیش از این هم بدان اشاره کردیم، مراکز درمانی در پاسداران، بسیار زیاد و متنوع بوده و هر یک خدمات پزشکی و مراقبتی را به بهترین شکل ممکن، به بیماران ارائه می‌دهند. البته این کلینیک‌ها به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می‌شوند؛ و از طرفی از نظر امکانات و تجهیزات، در سطوح مختلفی قرار دارند. لذا اگر می‌خواهید مرکز درمانی مورد نیاز خود را به تفکیک انتخاب نمایید، بهتر است کمی در فضای مجازی و اینترنت، در رابطه با خصوصیات هر یک از آن‌ها، جستجو کنید. اما برای درک بهتر خصوصیات هر یک از این مراکز بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مراکز درمانی در پاسداران آشنا کنیم.

بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد

از جمله مراکز درمانی در پاسداران می‌توان به بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد اشاره نمود. این بیمارستان، یکی از مراکز درمانی مجهز و نوین در پاسداران می‌باشد، که از امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار است. بیمارستان لبافی نژاد، در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد.  پس از آغاز جدی فعالیت‌های درمانی، پزشکان و متخصصان برتر زیادی، در این بیمارستان مشغول به کار شدند. با گذشت زمان، به تدریج به امکانات و تجهیزات این بیمارستان افزوده شده و امروزه این مرکز درمانی، به یکی از مراکز درمانی آموزشی مجهز و کارآمد در پاسداران بدل شده است.

درمانگاه‌ها و پاراکلینیک‌های بیمارستان لبافی نژاد

درمانگاه روماتولوژی، نفرولوژی اطفال، بیهوشی، انکولوژی، داخلی مغز و اعصاب، داخلی غدد، درمانگاه قلب، درمانگاه ارولوژی، بیماری‌های چشمی، پاراکلینیک تخصصی خدمات تشخیصی طب هسته ای، رادیولوژی، سنگ شکن، آزمایشگاه طبی، برونکوسکپی، نوار مثانه و…

سایر امکانات بیمارستان لبافی‌نژاد

اتاق عمل، تخت‌های اورژانس، دیالیز، پیوند کلیه، داخلی، عفونی، چشم، RCU جراحی، CCU، ICU، بخش جراحی، اورولوژی.

آدرس بیمارستان شهید لبافی نژاد پاسدارن

شهر تهران، خیابان پاسداران، بوستان 9، تقاطع پایدارفرد    -  شماره  تماس 02123602280       -  آدرس سایت : https://lamc.sbmu.ac.ir

بیمارستان گلستان نداجا تهران

یکی دیگر از مراکز درمانی در پاسداران، بیمارستان گلستان می‌باشد. این بیمارستان متعلق به نیروی دریایی (نداجا) تهران بوده و یک بیمارستان دولتی به شمار می‌رود. بیمارستان گلستان حدود ۱۷۰ تخت برای خدمات رسانی داشته و محوریت اصلی خدمات رسانی این مرکز، رفع نیاز کارکنان نیروهای مسلح و نیروی دریایی نداجا است.این بیمارستان، در سال ۱۳۵۱ در  زمان قبل از انقلاب، با نام بیمارستان گارد تاسیس شد. در آن زمان، با هدف خدمت‌رسانی به نیروهای گارد شاهنشاهی احداث گشت.پس از انقلاب 1357، نام این درمانگاه به بیمارستان گلستان تغییر یافت و با هدف ارائه خدمات درمانی به پرسنل نیروهای مسلح و نیروهای دریایی انقلاب اسلامی، به فعالیت خود ادامه داد. اما در حال حاضر این بیمارستان به عموم مردم خدمات درمانی ارائه می دهد.

مراکز درمانی در پاسداران + آدرس

بخش‌های درمانگاهی و پاراکلینیکی بیمارستان گلستان

داخلی روماتولوژی، درمانگاه قلب، داخلی ریه، غدد، پایگاه بهداشتی، داخلی کبد و گوارش، داخلی کلیه ( نفرولوژی )، بیماریهای عفونی و گرمسیری، درمانگاه فیزیوتراپی، درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی، دندانپزشکی، درمانگاه زنان و زایمان، اسپیرومتری، اکوکاردیوگرافی، الکترومیوگرافی، الکتروآنسفالوگرافی، آندوسکوپی، تست ورزش، داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی و…

مراکز درمانی در پاسداران + آدرس

سایر امکانات و تجهیزات بیمارستان گلستان

بخش CCU، بخش ICU، دیالیز، تخت‌های بخش اورژانس، اتاق عمل، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی.

آدرس و شماره تماس بیمارستان گلستان نداجا

شهر تهران، چهار راه پاسداران، اتوبان صیاد شیرازی   -   شماره تماس : 02122549001       آدرس سایت :  https://golestan.ajaums.ac.ir

داروخانه شبانه روزی پاسداران

داروخانه شبانه روزی پاسداران یکی از داروخانه‌های معروف خیابان پاسداران است، که خدماتی نظیر فروش داروهای گوناگون، فروش تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی و... در آن ارائه می‌شود. این داروخانه بیمه‌های متنوعی را تحت پوشش خود قرار داده و اغلب بیماران تحت پوشش بیمه‌های مختلف می‌توانند برای خریداری داروی مورد نیاز خود، به این داروخانه مراجعه نمایند. البته با توجه به متغیر بودن قرارداد سازمان‌های بیمه با داروخانه، بهتر است قبل از مراجعه به داروخانه، تماس گرفته و سوالات خود را در این زمینه با پرسنل داروخانه، در میان بگذارید.

آدرس و شماره تماس داروخانه شبانه روزی پاسداران

تهران-خیابان پاسداران- نبش بوستان هفتم    -    شماره تماس : 02122588545

مرکز تصویربرداری توسکا در پاسداران

یکی از مراکز تصویربرداری مجهز و مدرن پاسداران، مرکز تصویربرداری توسکا است. این مرکز در ساختمان جراحی افرا واقع شده و دارای امکانات فراوانی نظیر بخش سی‌تی‌اسکن، دستگاه تصویربرداری اولتراسوند، دستگاه تراکم استخوان و... می‌باشد.

مرکز تصویربرداری توسکا در سال ۱۳۷۹ بازسازی شد. پس از بازسازی یک ساختمان مستحکم در برابر زلزله و حوادث غیرمترقبه احداث گردید. در حال حاضر اسکلت‌های به کار رفته در ساخت این ساختمان، به صورت ضربدری و ضد زلزله بوده و پل‌های اسکلتی به بلوک‌ها متصل هستند. از این رو، این درمانگاه یکی از مراکز مجهز و مستحکم منطقه پاسداران به شمار می‌رود.

آدرس و شماره تماس مرکز تصویربرداری توسکا

چهارراه پاسداران، خیابان شهیدکلاهدوز(دولت )، بعد از اختیاریه، پلاک 81         شماره تماس : 02174605

درمانگاه فرخی یزدی پاسداران

هر کدام از مراکز درمانی در پاسداران، دارای ویژگی‌های مشترک و منحصربفرد زیادی می‌باشند. اما درمانگاه فرخی یزدی، یکی از مراکز درمانی در پاسداران است که دارای امکانات کم‌نظیر زیادی می‌باشد. این کلینیک در محله پاسداران و در خیابان فرخی یزدی، قرار دارد.

پزشکان متخصص و باتجربه زیادی در این مرکز مشغول به خدمات رسانی به مردم عزیز ایران می‌باشند.

درمانگاه فرخی یزدی (کلینیک خیریه شهدای مسجد جامع غدیرخم)

در این مرکز درمانی، پزشکان متخصص زیادی از جمله متخصص چشم، متخصص مغز و اعصاب،‌ پزشک قلب و عروق، روانپزشک، متخصص گوش، حلق بینی، پزشک اطفال، متخصص زنان و زایمان و... حضور داشته و در ۲۴ ساعت شبانه روز، آماده خدمات رسانی به مردم عزیز کشور می‌باشند.همچنین در این درمانگاه،‌ سایر پرسنل نیز در زمینه خدمات درمانی اولیه، آماده به خدمت هستند. از دیگر امکانات این مجموعه نیز می‌توان به بخش‌های درمانی مختلف و تخت‌های بستری موجود در آن، اشاره نمود.

 آدرس درمانگاه فرخی یزدی پاسداران

پاسداران - نگارستان هشتم (کشوری) - میدان فرخی یزدی   02122842000

آزمایشگاه سعید در خیابان پاسداران

آزمایشگاه ژنتیک و پاتوبیولوژی سعید، واقع در محله پاسداران؛ یکی از آزمایشگاه‌های معتبر و قدیمی در شهر تهران می‌باشد. این آزمایشگاه با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه آزمایشات ژنتیک، به یکی از مراکز پیشرفته برای ارائه خدمات تخصصی در زمینه غربالگری سلامت جنین و نوزاد، آزمایشات ژنتیک، غدد و متابولیسم، قارچ شناسی و سایر خدمات مربوط به این زمینه تبدیل شده است.

آدرس و شماره تماس آزمایشگاه سعید

خیابان پاسداران، خیابان رفیق دوست، (دشتستان دهم)، پلاک 2   شماره تماس : 02179529

مرکز فیزیوتراپی در پاسداران

همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی هر فردی در زندگی، مراقبت از سلامت جسمانی خویش است. از این جهت همواره به دنبال راهی برای مراقبت از خود می‌باشد؛ اما گاهی اوقات به دلایل مختلف، ممکن است دچار بیماری‌های مختلفی در طول زندگی خود شود. یکی از رایج‌ترین روش‌های درمانی برای بسیاری از بیماری‌ها و حتی مراقبت‌های پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی است. فیزیوتراپی یکی از رشته‌های پزشکی به شمار می‌رود که به افراد کمک می‌کند تا از مشکلات حرکتی و درد های عضلانی رها شوند. لذا در ادامه قصد داریم یکی از مراکز فیزیوتراپی در پاسداران که خدمات کامل فیزیوتراپی ارائه می‌دهد را به شما عزیزان معرفی نماییم،

کلینیک فیزیوتراپی قرار

کلینیک فیزیوتراپی قرار در پاسداران تهران، یکی از مراکز فعال فیزیوتراپی در این منطقه می باشد که خدمات فیزیوتراپی آسیب های ارتوپدی و ورزشی، مغز و اعصاب و توانبخشی های بعد از جراحی ها انجام میدهد. در کلینیک قرار، خدمات فیزیوتراپی با تجهیزات و متدهای کاملا بروز درمانی، انجام می شود. طیف گسترده ای از بیماری ها مانند گردن درد، کمردرد، دیسک کمر، آسیب های مفصلی در زانو، شانه،  دست و پا نیاز به فیزیوتراپی دارند اما کیفیت انجام فیزیوتراپی با توجه به بروز بودن تجهیزات و دانش فیزیوتراپیست، می تواند در به حداقل رساندن تعداد جلسات و از بین بردن درد های عضلانی و مفصلی بسیار تاثیرگذار باشد.

مراکز درمانی در پاسداران + آدرس

خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط کلینیک قرار

 فیزیوتراپی در منزل یکی از شناخته ترین خدمات ویزیت در منزل می باشد بخصوص در سال های اخیر با توجه به بیماری کرونا، تمایل بیماران به دریافت خدمات پزشکی در منزل افزایش داشته است. کلینیک فیزیوتراپی قرار برای همه مناطق تهران امکان اعزام فیزیوتراپیست دارد. کارشناسان ما در کلینیک فیزیوتراپی قرار با توجه به نوع بیماری و محل سکونت بیمار، نزدیکترین و مناسب ترین فیزیوتراپیست نسبت به مشکل بیمار را معرفی خواهند کرد.

 آدرس و شماره تماس کلینیک فیزیوتراپی قرار

پاسداران، خیابان پایدارفرد، نبش بوستان هفتم، بین بانک آینده و موسسه ملل(پلاک 146)، واحد 401، طبقه 4   شماره تلفن  : 02122560720          شماره موبایل : 09120717102

 آدرس سایت کلینیک قرار

www.ghararclinic.com

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: