خبر فوری
۱۸:۵۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۹۲۱

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد: در حال حاضر بیش از ۴ هزار مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در کشور فعالیت می‌کنند.

فعالیت بیش از ۴ هزار مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مساجد گفت: رویکرد کمیته امداد توسعه مراکز نیکوکاری در راستای مردمی‌سازی خدمت‌رسانی به نیازمندان است و در همین زمینه ارتقای کیفی خدمات این مراکز، امسال در دستور کار قرار گرفته است.
آقای حمزه علی کوهساری با بیان اینکه حدود ۹ هزار و ۸۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور به خدمت‌رسانی به محرومان می‌پردازند، افزود: ۴ هزار و ۸۲ مرکز و به عبارتی حدود نیمی از این مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد فعالیت می‌کنند.
وی از فعالیت ۱۷۷ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد و تاکید کرد: همچنین ۸ مرکز نیکوکاری تحت نظر ائمه جمعه مشغول خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.
آقای کوهساری با اشاره به فعالیت ۱۲۵ مرکز نیکوکاری با مدیریت هیات‌های مذهبی، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری کشور در سه ماهه نخست امسال بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کمک مردمی در قالب نقدی، کالایی و خدمات رایگان به مددجویان تحت حمایت ارائه دادند.
مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد گفت: مراکز نیکوکاری در سطح کشور حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار را تحت حمایت گرفته‌اند و خدماتی همچون مسکن، جهیزیه، بهداشت و درمان، معیشت و اشتغال را ارائه می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: