خبر فوری
۱۴:۰۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۷۷

شما به پایان رابطه ای نگاه می کنید که سال‌ها به آن اهمیت داده‌اید. می دانیم که بودن در این دوره و غلبه بر آن بسیار سخت است. لبخند می‌زنید، به آینده‌تان نگاه می‌کنید و سعی می‌کنید مثبت فکر کنید، اما در لحظه ای دیگر دوباره جایی در گذشته گیر می‌کنید…

به نقل از وقت صبح: اولاً داشتن چنین افکاری اشکالی ندارد. مهم نحوه برخورد شما با تمام مشکلاتی است که برایتان پیش می آید. هیچ راه کلی و درستی برای رفع همه چیز وجود ندارد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بنابراین، وقت آن رسیده است که به این فکر کنید که پس از طلاق چه کاری باید انجام دهید تا یک بار دیگر خوشحال شوید و حتی اگر فکر می کنید در حال حاضر راهی برای رهایی از این روحیه بد وجود ندارد، در اعماق وجود خود می دانید که همیشه راهی وجود دارد.

ما چند نکته را برای شما بیان کرده‌ایم، اما این احتمال وجود دارد که هر توصیه‌ای که می‌بینید برای شما کارساز نباشد. زیرا تنها کسی که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد خودتان هستید.

۳ پیشنهاد عالی برای بعد از جدایی!

غم خود را پنهان نکنید

اول از همه، به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد مانند شما در طول فرآیند طلاق ناراحت، صدمه دیده و حتی نگران هستند.

بسیار طبیعی است که در این روند غمگین باشید و این روزها به خودتان فشار نیاورید و غم خود را تجربه کنید. به یاد داشته باشید هر چه رابطه شما پس از تصمیم طلاق بیشتر طول بکشد، رها کردن آن دشوارتر خواهد بود.

مراقب خودتان باشید

بزرگ ترین مشکل بسیاری از افراد هنگام طلاق گرفتن این است که آن ها فکر می کنند که باید به همه و همه چیز در اطراف خود توجه کنند.

این ممکن است تا حدی درست باشد. اما آنچه شما از آن آگاه نیستید؛ این واقعیت است که شما مهم ترین فرد زندگی خود یعنی خودتان را فراموش کرده اید.

البته، همه افراد دیگر در زندگی شما نیز مهم هستند، اما اگر از نظر روحی و جسمی در وضعیت بدی هستید، نمی توانید از آن ها مراقبت کنید.

بنابراین، همیشه مراقب سلامتی خود باشید و آن را جدی بگیرید. در این فرآیند، ورزشی را که دوست دارید پیدا کنید و آن را امتحان کنید. ورزش نه تنها شما را از نظر بدنی آماده نگه می دارد، بلکه به شما امکان می دهد سرگرمی جدیدی پیدا کنید.

به عزیزان خود عشق بورزید

البته که سعی می کردید در دوران ازدواج از عزیزانتان مراقبت کنید. با این حال، انجام این کار احتمالاً با بودن در یک رابطه پرتلاطم دشوارتر بوده است. بنابراین، پس از پایان ازدواج خود، مطمئن شوید که با افرادی که هنوز برای شما مهم هستند در تماس هستید.

این ها می توانند والدین، دوستان یا حتی همکاران شما در محل کار باشند. پس از جدایی، عشق و توجه خود را به افرادی معطوف کنید که از آنها غفلت کرده اید.

البته در این روند می توانید رابطه جدیدی را شروع کنید، اما روی آن تمرکز نکنید، زندگی فرد مناسب را زمان مناسب برای شما به ارمغان می آورد. بگذارید خانواده و عزیزانتان در این فرآیند اولویت شما باشند.

مطلب پیشنهادی: مشاوره بعد از جدایی، چگونه زخم‌هایم را مرهم کنم؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: