خبر فوری
۱۳:۲۱ - ۲۸ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۷۰

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین گفت: خیز دوباره شیوع ویروس کرونا آغاز شده و انتظارات حوزه بهداشت از همه مسئولان این است که کارکنان خود را نسبت به تزریق دوز یادآور واکسن کرونا تشویق کنند تا زمینه اوج‌گیری مجدد بیماری به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا مهرعلیان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان قزوین از آغاز خیز دوباره شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: مقابله با این بیماری، نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

او افزود: در حال حاضر و در تحلیل هفتگی وضعیت کووید۱۹ این روزها تعداد موارد مثبت و موارد بستری روند افزایشی دارد که نگران‌کننده و یک‌زنگ خطر است.

رییس حوزه بهداشت شهرستان قزوین گفت: در دوره اول برای مقابله با بیماری کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن، پیشرفت خوبی داشتیم که البته به برکت همکاری همه‌جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی بود.

مهرعلیان با تاکید بر تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، ادامه داد: تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت در مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین سالن مدیریت بحران آماده ارائه خدمات‌دهنده به شهروندان است.

این مسئول یادآور شد: با توجه به آغاز افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه فضای سرپوشیده و پُرازدحام الزامی است و افرادی که شش ماه از تزریق واکسن آنان سپری شده است، باید دوز یادآور واکسن را دریافت کنند.

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین بیان کرد: انتظارات حوزه بهداشت از تمامی دستگاه اجرایی، اصناف، ادارات، سازمان تبلیعات، روحانیون، صدا و سیما، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و همه مسئولان این است که همواره به مساله آموزش و هشدار به موقع نسبت به خیز دوباره کرونا اهتمام داشته باشند و کارکنان خود را نسبت به تزریق دوز یادآور واکسن کرونا تشویق کنند، تا زمینه اوج‌گیری مجدد بیماری به وجود نیاید.

46

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: