خبر فوری
۲۲:۰۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۳۲۱
در بازدید از انبارهای اموال تملیکی مشهد مطرح شد،

بررسی آمارها نشان می‌دهد که اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در سال جاری به ۹۲ درصد پرونده‌های وارده قاچاق رسیدگی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا صادقی معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی با همراهی شیخ زاده رئیس اموال تملیکی استان خراسان رضوی به منظور بررسی وضعیت تعیین تکلیف کالاهای مربوط به پرونده‌های قاچاق تعزیرات از انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

محمدحسین شیخ زاده رئیس اموال تملیکی خراسان رضوی در این بازدید گفت: اختلاف پرونده اموال تملیکی با تعزیرات حکومتی مشهد ۴۰۰ پرونده بوده که در بررسی‌ها مشخص شد؛ حکم این پرونده‌ها توسط تعزیرات صادر شده است.

وی دلیل تعیین تکلیف نشدن این ۴۰۰ پرونده را نبود سامانه ارتباط آنلاین بین این دو سازمان عنوان کرد و افزود: با همکاری تعزیرات حکومتی، پرونده‌ها بررسی و پس از تطبیق با کالاهای موجود در انبار و تهیه بدل پرونده، رای تعزیرات در مورد سرنوشت این کالاها اجرایی می‌شود.

شیخ زاده اظهار داشت: برخی از صاحبان این ۴۰۰ پرونده در رسیدگی‌های غیابی حکم برائت گرفته‌اند اماعلیرغم پیگیری مراجعه‌ای برای تحویل کالا نداشتند که این کالاها شامل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی و… است.

براساس آمارها، تعزیرات حکومتی مشهد از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۵۲۷ پرونده وارده قاچاق داشته که به ۲ هزار و ۳۸۸ مورد رسیدگی و صدور حکم شده است و این به معنای عملکرد ۹۲ درصدی تعزیرات مشهد در رسیدگی و تعیین تکلیف کالاهای قاچاق است.

در این بازدید رضا طاهری کدخدا مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استانها، سیداحد یوزباشی رییس شعبه پرونده مهم و ملی و مدیرکل حقوقی سازمان و شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان تعزیرات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: