خبر فوری
۲۲:۰۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۲۰۲

این روزها با پخش شدن سریال یاغی، صحبت از پارسال پیروزفر، بیشتر از قبل بر سر زبان‌ها آمده است، ستاره‌ای آرام و بی‌حاشیه که با سال‌ها تجربه در تئاتر، سینما، کارگردانی، صداپیشگی، نقاشی و... نه فقط در این روزها، بلکه لایق آن است که تا همیشه موردتقدیر قرار بگیرد...

درباره پارسا پیروزفر، اصلا مگه داریم مگه میشه؟!

حاشیه بی حاشیه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که طرفداران پارسا پیروزفر را در تمام سال‌های فعالیتش از اوایل دهه 70 پروپاقرص‌تر می‌کند و محبوبیت این هنرمند را در دل مردم افزایش می‌دهد، دوری از هر گونه حاشیه و جنجال است!

درباره پارسا پیروزفر، اصلا مگه داریم مگه میشه؟!

پارسا پیروزفر در عین حال که فعالیت‌های هنری بسیاری دارد، تنها سالی چند بار جلوی دوربین عکاسان قرار می‌گیرد و بدون آنکه حاشیه‌ای در فضای مجازی و یا هر فضای دیگری برای خودش ایجاد کند، به کار خودش ادامه می‌دهد و به قول معروف، سرش در کار خودش است! این ویژگی به ویژه در سینمای ایران که پر از حواشی خودساخته است، یک نوع جواهر به حساب می‌آید!

درباره پارسا پیروزفر، اصلا مگه داریم مگه میشه؟!

جذابیت بی‌تفاوت

فرقی ندارد که پارسا پیروزفر چه نوع لباسی بپوشد، موها و ریش‌هایش را به چه صورتی اصلاح کند، چشمانش پف کرده و خسته باشند یا سرحال، این بازیگر جذاب، همیشه و در هر حال، موردتوجه و البته تحسین عکاسان و مردم قرار می‌گیرد. این سادگی در عین بی‌تفاوت بودن به مسائل جانبی و ظاهری نیز مسئله دیگری است که محبوبیت او را افزایش می‌دهد!

درباره پارسا پیروزفر، اصلا مگه داریم مگه میشه؟!

هنر پشت هنر

پارسا پیروزفر، نه فقط یک بازیگر قهار و حرفه‌ای در سینما و تئاتر، بلکه کارگردان فوق‌العاده، صداپیشه باتجربه و البته نقاش باسلیقه‌ای نیز هست! این یعنی هنرمند، بدون هیچ‌گونه حاشیه، تعلق و یا ظواهر بی‌اهمیت!

بیشتر بخوانید: کودکی پارسا پیروزفر، یادی از گذشته

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: