خبر فوری
۱۶:۲۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۳۳۴

روز گذشته اتفاق تلخی برای مشاور علیرضا دبیر رخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی صفایی مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان هدف سرقت مسلحانه در اتوبان امام علی (ع) قرار گرفت و ۴ سارق مسلح علاوه بر اینکه خودروی تویوتا لندکروز او را به سرقت بردند، به پای چپ او نیز دو مرتبه شلیک کردند.

برادر او در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد این اتفاق گفت: شنبه 18 تیر ماه ساعت 10 شب ر بزرگراه امام علی تصادف ساختگی انجام می شود و برادارم از خودرو پیاده می‌شود تا حادثه ای که از خودرو عقبی رخ داده را بررسی کند اما به محض پیاده شدن سه فرد مسلح از خودرو پیاده می شوند و با برادرم درگیر می شوند و تلاش می‌کنند تا بتوانند سوییچ خودرو و مدارک را ازش بگیرند. در نهایت با شلیک گلوله به پاش موفق به سرقت می‌شوند و از محل متواری می‌شوند. سه نفر سارق و یک راننده در این حادثه حضور داشتند. خودرو دزدیده شده لندکروز بوده اما متاسفانه برادارم هنگام این اتفاق حواسش نبود و توانایی شناسایی خودرو را نداشت.

او در خصوص دلیل این اتفاق و اینکه آیا خصومت و درگیری شخصی باعث آن بوده گفت: برادرم آدمی آرامی است که در حوزه های ورزشی فعالیت دارد و خصومت شخصی و یا درگیری شخصی انگیزه این اتفاق نمی تواند باشد و به نظرم بیشتر احتمال می‌رود انگیزه سرقت خودرو بوده است.

وی درباره شناسایی چهره ضاربین افزود: هوا تاریک بود و برای او مشخص نبود. فقط یکی از آنها صورت خود را پوشانده بود اما به خاطر غافلگیری برادرم نتوانسته تشخیص دهد.

برادر مشاور علیرضا دبیر در خصوص صحبت‌های سارقین پیش از انجام این کار هم گفت: اولین صحبتی که قصد گمراهی و رد گم کنی داشتند این بوده که ما از ارگان دولتی هستیم ولی بخاطر این بوده که بترسانند و بدون درگیری کارشان را بکنند این ها را قبل از اسلحه کشیدن گفتند اما پس از نشان دادن اسلحه مشخص شده که سارق هستند. به صورتی که بتوان تشخیص داد گروه خاصی یا زیر نظر ارگانی هستند صحبتی نکردند.

علی صفایی پس از این سرقت به دنبال سارقین هم رفته بود. برادر او درباره این موضوع گفت: بیهوش نبوده تا یک جایی هم متوجه خون ریزی نشده و به دنبال ضاربین می‌دود اما متاسفانه موفق نمی شود ولی به صورت اتفاقی یکی از آشنایان که در نزدیکی محل حادثه بود و برادرم را شناخت و با موتور سیکلت او را سوار می‌کند و به بیمارستان انتقال میدهد.

وی اعلام کرد پلیس پس از این سرقت تحقیقات خود را آغاز کرده است: از همان شب حادثه ماموران نیروی انتظامی و ماموران آگاهی تحقیقات را شروع کردند اما ما هنوز اطلاع نداریم روند به صورت است. سارقین گوشی موبایل و خودرو را با مدارک کامل به سرقت بردند.

او در خصوص تحقیقات پلیس گفت: طی صحبت هایی که بنده با پلیس داشتم گفتند مسئله امنیتی است و چون اسلحه با خود داشتند صلاح دونستن زیاد اطلاعات از این روند نداشته باشیم ولی در تلاش هستند و امیدواریم که نتیجه بدهد.

برادر علی صفایی اعلام کرد حال جسمی مربی سابق تیم ملی کشتی رو به بهبود است: الحمدلله رو به بهبود هستند امروز حالشان بهتر است به احتمال زیاد امروز یا فردا مرخص می شوند. در حال حاضر در یمارستان نیکان بستری هستند.

258 258

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: