خبر فوری
۱۸:۱۸ - ۱۱ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۲۹

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که چه افرادی کاندید لیفت ران با جراحی هستند؟

سوال : چه افرادی کاندید لیفت ران با جراحی هستند؟

پاسخ : عمل جراحی لیفت ران با کاهش پوست و چربی اضافی، مجدداً ران ها را تغییر می دهد و در نتیجه پوست نرم تر و خطوط متناسب تر در ران و پایین بدن ایجاد می شود. اگر تلاش های مربوط به تناسب اندام و کنترل وزن به هدف های شما برای بدنی محکم تر، جوان تر و متناسب تر با تصویر کلی بدن شما نرسیده است، ممکن است لیفت، جراحی برای شما مناسب باشد.

برای آگاهی بیشتر از کاندیدای مناسب عمل جراحی لیفت ران به سراغ دکتر شاپور عزیزی، متخصص جراحی لاغری و زیبایی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر شاپور عزیزی یا دریافت نوبت از دکتر شاپور عزیزی کلیک کنید.

کاندیدای مناسب عمل جراحی لیفت ران

 

آیا لیفت ران پا با جراحی صورت می گیرد؟


عمل جراحی ران پا که به عنوان بالابر یا لیفت ران نیز شناخته می شود، یک جراحی پلاستیک برای سفت شدن و بهبود ظاهر ران ها انجام می گردد. افتادگی و وجود پوست اضافی روی ران ها می تواند در نتیجه پیری، حاملگی یا کاهش قابل توجه وزن باشد. ممکن است رانهای شما ظاهری پوسته پوسته داشته باشند.

هدف از بالابر ران لیفت و محدود کردن ران های شما به گونه ای است که به نظر می رسد باریک و متناسب با بقیه بدن شما باشد. ترکیبی از یک تکنیک جراحی و لیپوساکشن ممکن است انجام شود تا ران ها ظاهری نرم و تر داشته باشند. افرادی که تحت عمل جراحی لیفت ران قرار دارند باید بدانند که این وسیله جراحی برای کاهش وزن نیست. این روشی است برای کسانی که به وزن ایده آل خود نزدیک هستند اما از ظاهر رانهایشان ناراضی هستند. زیبایی، تقارن و تناسب از نتایج قطعی جراحی ران به شمار می رود.

نکات قبل از جراحی لیفت ران


قبل از انجام عمل لیفت ران با در یک جلسه با پزشک جراح پلاستیک مشاوره خواهید داشت. در این جلسه شما باید انتظارات خود از انجام عمل تایوپلاستی بیان کنید. پزشک یکسری نکات قبل از عمل به شما توصیه میکند که در ادامه شرح میدهیم.

  • به مدت ۲ هفته قبل از عمل تایوپلاستی مصرف سیگار و مشروبات الکلی را قطع کنید.
  • اگر همچنان به سیگار کشیدن ادامه میدهید جراحان از انجام عمل صرف نظر می کنند(زیرا خطراتی را به همراه دارد)
  • از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون، ضدالتهاب و مکمل‌های گیاهی خود داری کنید.
  • معاینه و انجام آزمایشات لازم برای انجام جراحی ران
  • اگر دارو خاصی را مصرف میکنید حتما به پزشک گزارش دهید، چرا که ممکن است پزشک تغیراتی در نحوه مصرف آنها به شما توصیه کند.

مراحل جراحی لیفت ران

مرحله اول : بیهوشی


در مرحله اول داروهای بیهوشی داخل وریدی تزریق می شود و فرد تحت بی هوشی عمومی قرار می گیرد.

مرحله دوم : تعیین نوع تکنیک و برش


براساس نواحی موردنظر و میزان شلیو افتادگی پوست بیمار یکی از روش های رایج لیفت ران انجام می شود و برش ها در کشاله ران و امتداد آنها به سمت پائین و پیچیدن به سمت پشت ران زده می شود. و و بافت زیرین کشیده شده و شکل داده می شود، و پوست کاهش یافته و دوباره کشید می شود به این ترتیب طرح پوست ناحیه ران صاف تر و متناسب تر بدن حاصل گردد .

کاندیدای مناسب عمل جراحی لیفت ران

مرحله سوم: بخیه زدن برش ها


در مرحله پایانی بخش های از پوست و یا بافت که بریده شده بخیه زده شده و بسته می شوند و بخیه های عمقی در بافت های زیرین به شکل گیری جدید پوست پس از جراحی کمک می کنند .

مرحله چهارم: نتایج و ریکاوری


بلافاصله بعد ازجراحی لیفت ران پا نتایج جراحی قابل مشاهده می باشد و ران‌ ها دارای فرمی زیباتر و سفت تر خواهند بود. البته در ابتدا حدود زیادی به خاطر تورم و کبودیممکن است نتیجه قابل مشاهده نباشد. پس از اتمام جراحی بیمار برای بهبودی و بازگشت به هوشیاری کامل به اتاق ریکاوری منتقل می شود.

 

چه کسی کاندید خوبی برای جراحی لیفت ران است؟


به طور کلی، کاندیداهای لیفت ران عبارتند از:

  • افرادی که وزن آنها نسبتاً پایدار است
  • افراد دارای بافت نرم اضافی در امتداد ناحیه داخلی ران ها و یا خارجی ران
  • افراد سالم که شرایط پزشکی و بیماری ندارند و باعث تشدید بیماری و یا شرایط خاص نمی شود.
  • غیر سیگاری ها
  • افرادی که چشم انداز مثبتی دارند و اهداف واقع گرایانه ای را برای انجام جراحی لیفت ران به دست می آورند
  • افرادی که متعهد به پیشبرد یک سبک زندگی سالم از جمله تغذیه مناسب و تناسب اندام هستند.

نکات بعد از جراحی لیفت ران


پس از جراحی لیفت ران پزشک نکاتی به شما توصیه می کند که باید به خاطر داشته باشد. این نکات شامل دوره نقاهت برای وقتی مرخص می شوید و به منزل می روید، مراقبت های لازم پس از عمل لیفت ران و دستوراتی برای بهبودی کامل است. همچنین برای دستیابی به نتیجه موفقیت آمیز از عمل لیفت بازو باید دستورات پزشک را گام به گام انجام دهید.

  1. استفاده از گن های مخصوص ران تا مدت زمان تعیین شده
  2. جلساتی برای ویزیت مشخص خواهند شد
  3. در روز های بعد از عمل پاهایتان را بطور آرام تکان دهید
  4. مراقب باشید به ران ها فشار وارد نشود
  5. دستورات پزشک را مو به مو اجرا کنید

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: