خبر فوری
۲۱:۳۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۳۳

شهردار تهران گفت: تهران ظرفیت‌های بالای علمی و دانشی دارد، و باید مسیری را دنبال کنیم که به هویت فناورانه تهران بی انجامد، بر همین اساس در نیمه دوم تیر امسال پارک گفتگو به نمایشگاه دائمی فناوری تبدیل خواهد شد تا به کمک ظرفیت‌های این حوزه بیاید.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علیرضا زاکانی با اشاره به مهاجرت جوانان و نخبگان از کشور تاکید کرد: بالطبع ما در مقابل جوانی که احساس می‌کند کاری از دست او ساخته نیست و باید مهاجرت کند خودمان را مسئول می‌دانیم تا زمینه کار و شرایط او را فراهم و تسهیل کنیم تا در کشور خود بماند.
وی ادامه داد: از فردا سه شنبه این هفته یک سری مسابقات ورزشی آغاز می شود که رقابت در آن از درون محلات و مناطق شکل می‌گیرد .شهردار تهران با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شهرداری افزود:  در این مسیر امکان و اقتضائات مدیریت شهری به اندازه نیاز شهر نیست و راهی وجود ندارد جز اینکه مردم به میدان بیایند و نخبگان پرچم این تحول را در دست گیرند. زاکانی این را هم گفت که امیدواریم تهران را در یک چشم انداز ۱۰ ساله با یک هویت جدیدی تجریه کنیم و با کمک و میدان داری نخبگان و مردم این مسیر را طی کنیم . شهردار تهران تصریح کرد: تهران به رغم  مشکلات ،بن بست ندارد و باید دست به دست دهیم تا از وضع موجود خارج شویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: