خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۱:۲۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۷

عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات محله وحیدیه واقع در منطقه ٨ توضیحاتی داد.

ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود گفت: در چهارراه نظام اباد (وحیدیه) نیوجرسی‌های بزرگ و روی هم قرارگرفته نظر هر عابری را جلب می‌کند، با فاصله کمتر از چهارراه پاساژ امیر وجود دارد که به دلیل عمل نکردن مالک به تعهداتش، پارکینگی در آنجا ساخته نشده است.

به گفته عضو شورای شهر تهران، علی رغم تکمیل شبکه فاضلاب جوی‌های معابر، اما همه آن‌ها روباز هستند و موجب بوی بد و جولان موش شود و شرایط غیرقابل تحمل است.

امانی گفت: ٥٦ درصد بافت محله وحیدیه فرسوده است و منتظر بسته‌های مشوق برای ایجاد انگیزه در نوسازی هستند، درختان این محله هم نیاز به حفاظت دارد و تنها یک بوستان دارد.

او گفت: ملکی در آنجا معروف به حمام مرمر اکثر سهام ان توسط شهرداری تملک شده است، مجموعه ورزشی شهدا هم از نرخ گذاری شورا تبعیت نمی‌کند و مردم امکان پرداخت ندارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: